Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#580618
Hoihoi,
ik weet niet 100% zeker dat ik de juiste rubriek te pakken heb, maar ik waag het erop ;-)
Er is komende week bij Lidl een vleesmachine in de aanbieding, herstel, een vleesmolen. Mogelijk niet de allersterkste die te koop is, maar voor die prijs.....

Ik weet dat 'men' stukken vlees aanraadt, maar ik ken die dreumes van ons wat langer dan vandaag... en als ik het maar fijner maak eet hij het beter... nou, dan geef ik 'm liever 'gehakt ende gemalen vers vlees' dan een of andere onbekende eh... andere voedingsmiddel ;-) (maar goed, die krijgt hij nu ook nog deels, maar daar gaat deze topic niet over....)

Liefs,
Suzanne
Door Suzanne
#580629
Ik geef Merlijn incidenteel botten, maar hij deeltijdbarft ook, dus hij krijgt wel alles wat hij binnen zou moeten krijgen.

Maar, ik merk wel dat als hij dingen in 'gehaktvorm' krijgt, hij het beter eet dan als ik het in grote brokken aanbiedt die hij zelf kapot moet eten ;-)
Kipnekjes gaat prima, maar het is wat dat betreft echt een mutsje wat beslist aan de dingen moet wennen.

Geeft niet, ik ook ;-)

Maar, de machine is niet voor mij bedoeld, maar ik dacht, ik geef de tip ff door.....

Groetjes,

Suzanne
Door EdwinK
#580650
(vanaf 6 juli)

Vleesmolen
Afbeelding

Hakken, raspen, snijden, persen en malen met één machine!

* Reverse-functie voor het malen van moeilijke gerechten
* Aluminium schaal
* 3 RVS roosters (om alle soorten vlees te maken)
* 3 RVS trommels (voor snijden en raspen)
* Incl. worstvorm en spritsopzetstukken
* 550 Watt

44,99*

Trouwens, ook een keukenmachine in de aanbieding bij de Lidl


Keukenmachine
Afbeelding
Mixen, snijden, kneden, raspen en nog veel meer...!

* Incl. kneedhaken, spatel, 6 stalen messen en een raspschijf
* Handig opbergvak voor toebehoren
* Inhoud mengkom: 1,5 liter
* Inhoud mixer: 1,5 liter
* 3 Snelheden
* 700 Watt

34,99

(eventjes de afbeelding erbij gezocht)
Laatst gewijzigd door EdwinK op za 01 jul 2006, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door supersam2005
#580901
Die vleesmolen is waarschijnlijk ook héél goed te gebruiken voor groentenmix. ;)
En met 550 Watt is het best wel een sterke die ook zachte botten kan malen. Normaal kost een vergelijkbare vleesmolen rond de €100,- , dus dit is echt wel een koopje. 8)
Door EdwinK
#580944
Tja, ik heb het niet nodig, brenda eet bijna alles. Alles scheurt ze netjes kapot. Maar het lijkt inderdaad spotgoedkoop
Door Lizzy
#580973
Ziet er net zo uit als mijn Brestonnetje (en die was zeker 2 keer zo duur). Die gaf toch na een tijdje botten te moeten malen de geest... De motor fikte door :-\. Maar, ik maalde er vooral kalkoennek mee en da's behoooooorlijk hard spul!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 01 jul 2006, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door supersam2005
#581046
Lizzy schreef: Ziet er net zo uit als mijn Brestonnetje (en die was zeker 2 keer zo duur). Die gaf toch na een tijdje botten te moeten malen de geest... De motor fikte door :-\. Maar, ik maalde er vooral kalkoennek mee en da's behoooooorlijk hard spul!

:D :D :D
Ja, ik had het ook over z-a-c-h-t-e botten, anders wordt het nog een duur machientje.
;D
Door tieneke
#581050
Lizzy schreef: Ziet er net zo uit als mijn Brestonnetje (en die was zeker 2 keer zo duur). Die gaf toch na een tijdje botten te moeten malen de geest... De motor fikte door :-\. Maar, ik maalde er vooral kalkoennek mee en da's behoooooorlijk hard spul!
Wie maalt er ook kalkoennekken mee ::) ;D ;D ;D
Door tieneke
#581332
sylvi@ schreef: Zou die ook eendennekken aankunnen?
Denk dat ie tijdens eendennekken wel eens in de soep kan lopen :-\
Angelique heeft ook een electrische misschien heeft zij hier ervaring mee?
Door Lizzy
#581334
tieneke schreef: Wie maalt er ook kalkoennekken mee ::) ;D ;D ;D
Ja, ik dus ;D. Kalkoennek is het enige dat ik maal. Of eigenlijk: maalde. Ik geef geen kalkoennek meer. Ik vond het vies stinken en helemaaaal niet bepaald goedkoop en bovendien houd ik niet van gemalen vlees/vleesbot....
Door Lizzy
#581336
sylvi@ schreef: Zou die ook eendennekken aankunnen?
Ik denk van wel. En gewoon niet teveel eendennek achter elkaar malen om de motor wat te ontzien!
Door Loeka
#581341
Hé, das interessant! Eendennekken moet toch kunnen als je ze eerst kapot slaat? Vanaf wanneer is dit apparaat in de aanbieding? Hebbe, hebbe, hebbe ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door