Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmed
#581133
Sinds ze hier op Carnibest staan gaat alles super nog steeds. Het is ongelovelijk wat wij nu meemaken. De dierenartsrekeningen zijn geslonken van zo'n 300 euro in de maand naar zo'n 80 euro in de maand (alleen onderhouds medicijnen)

Met onze kalin gaat het hartstikke goed, die heeft een tijdje heel slecht kunnen lopen. Ze kon amper een stukje lopen en ging steeds zitten, maar nu loopt ze weer helemaal mee ;) zonder problemen. Ze kon nooit afvallen, zwaar schildklierpatientje, maar nu is ze toch maar even 800 gram kwijt. En ze is fitter als voorheen, ze kan weer soms op de bank springen. En ze springt snachts van bed af, kon ze ook niet meer, maar nu kan ze het weer! Ze geeft nooit meer gal over, voorheen was het elke morgen met brok

Keshia (ons hartpatientje) hoest veel minder. En mocht ze wel veel hoesten een dagje krijgt ze een kwart plastabletje en dan kan ze er weer weken tegen aan. De hitte doet ook wel wat met ze! Ook zij kon niet afvallen omdat ze ook nog lichte schildklierproblemen heeft, maar ook zij is 800 gram afgevallen! En ook zij kan sinds kort weer op de bank springen! Ook zij gaf vaak gal over en is daar nu ook volledig vanaf

Savannah (ons wonderkindje) Ze is al 3 maanden aanvalsvrij, ze is zo vrolijk, zo fit en 2 kilo afgevallen (deze ging dus wat hard) Eigenlijk had ik nooit gedacht dat ze zo zwaar was, maar er is flink wat afgegaan, ik moet haar nu zelfs meer geven anders wordt ze te dun. Ze eet als een dijkgraver ;) ze mag ook graag nu pensstaafjes en bullepezen. Zo slecht als ze het laatste jaar gegeten heeft, haalt ze nu de schade in en ze valt er ook bij af

(eigenlijk snap ik niet dat ze zo stevig kon zijn op senior brok terwijl ze amper at!)

Ylanie onze patient die geopereerd is, heeft sindsdien ook geen diarree meer in die vorm gehad. Wel eens een beetje dunne ontlasting, maar dat was binnen ene mum van tijd weer over. Ze heeft een wonderbaarlijk herstel meegemaakt en ze rende binnen 4 weken al weer tussen de jeugd rond. Ze is begonnen aan haar tweede jeugd en probeert de schade in te halen die ze vorige jaar gemist heeft. Ze is toch ook nog ietsje afgevallen.

Whisper doet het ook goed op de Carnibest en ondanks dat ik haar niet wil laten afvallen is ze toch wat afgevallen. dat moet er maar weer bij want ze is zo'n slungel ;)

Phoebe was niet echt te dik en is ook 350 gram afgevallen. Zij had ook heel vaak dat ze gal overgaf, maar sinds ze Carnibest krijgt is dat probleem verholpen. En mocht ze er eens een keer tegenaan zitten, dan eet ze toch (wat ze bij brokken niet deed) en met alle gevolgen vandien

Prudence... onze stevige sheltie dachten we! Die woog altijd 12 kilo en nu weegt ze 9 1/2 kilo ;) En eigenlijk gezegd vind ik haar veel leuker nu.. zo slank

Paige onze deugniet doet het ook goed op Carnibest, zij heeft nooit problemen gehad, ze was als pup altijd mollig, maar nu helemaal niet meer.. Ze is super

Aldus bij ons heeft Carnibest een wereld van verschil laten zien. Al onze dames doen het veel beter. Vooral onze zieke dames zijn er enorm op vooruit gegaan. We hebben nooit meer problemen met lege magen of overgevende shelties doordat ze de maag leeg hebben, ze hebben ook geen buikpijn meer!

Gr. jacqueline
Door charmed
#581136
Het is echt een enorm verschil. Zit me net te bedenken dat ze met brokken atlijd hongerig waren. Maar dat heb ik met carnibest nog nooit meegemaakt. Tuurlijk staan ze klaar als de bakjes uitgedeeld worden, maar met brokken was het altijd tussendoor overgeven (maag leeg)

Gr. jacqueline


[quote="*marianne*"]
mooi hoor!! leuk dat je zo erg verschil merkt met brokken!
[/quote]
Door tieneke
#581160
Wat een fantastisch nieuws allemaal!!!
Ik ga zo naar bed maar hier word ik weer helemaal vrolijk van en vooral heel erg blij...omdat zoveel mensen op Bp met echte probleemhonden(zorgenkindjes)zulke grote en vooral positieve veranderingen meemaken dankzij het goddelijke versvlees ;) 8)
Door cantos
#581309
Hartstikke goed zeg, leuk om zulke berichten te lezen.
wat brokken al niet veroorzaken en dan overstappen op vers en dan al vrij snel goede resultaten boeken
TOP
Door macgirlie
#582190
Gefeliciteerd; zo te lezen heb je een goede keus gemaakt. Mijn honden hebben tot nu toe niet veel gezondheidsproblemen gehad maar af en toe bekruipt mij de neiging bij het Dierenvoedingsschap van AH te roepen: mensen!!! voer toch vers!!! Zal het maar niet doen want ik word gelijk in een dwangbuis afgevoerd en opgesloten.
Door Chezzies
#583498
Goed te horen Jaq, wat voeding niet kan doen he.
Dat was voor mij ooit een reden om van de brokken af te stappen en nu zon twee jaar verder heb ik een moment spijt gehad. Ik heb nu zelfs een pup die op vers is opgegroeid waar ik ook erg tevreden over ben.
Door Qwertu
#584791
Harstikke goed, heel mooi om te horen :)

Enne, een echte charmed fan (phoebe, prudence en paige ;), waar blijft piper? ;D )

Maar wat fijn voor je beestjes! Super!
Door charmed
#585653
Hoi,

Ik weet echt niet wat ons overkomt. Heb gisteren ook een update naar Westerhuiskliniek gestuurd. De ene dierenarts mailde terug, je zou alle honden op carnibest zetten ;) Nu zullen niet alle honden goed daarop reageren, maar ik denk zelf dat je heel wat problemen kan voorkomen. Dat merk ik nu ook wel.

We wilden Ylanie tijdens de operatie tandsteen laten verwijderen. Nou, blij dat ze dat niet gedaan hebben. Want nu zijn bijna al haar tanden schoon van het eten! HEt is gewoon echt ongeloofelijk.

Gr. jacqueline

[quote="tieneke"]
Wat een fantastisch nieuws allemaal!!!
Ik ga zo naar bed maar hier word ik weer helemaal vrolijk van en vooral heel erg blij...omdat zoveel mensen op Bp met echte probleemhonden(zorgenkindjes)zulke grote en vooral positieve veranderingen meemaken dankzij het goddelijke versvlees ;) 8)
[/quote]
Door charmed
#585655
Heel veel! Ons Prudence is een totale metamorfose doorgegaan. Vond gisteren toevallig foto's van Augustus 2005... pfff wat was ze breed. Ze is nu een lange slange den. Ze is zo verschrikkelijk mooi *zucht* al zeg ik het zelf. ;)

Gr. jacqueline

[quote="Audrina"]
Wat een beetje vers al niet kan doen he? ;)
[/quote]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door