Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#581168
Ben weer geinspireerd geraakt om nog eens een groentepapje te proberen (haha, door het groentemix-topic ;)). Want, ookal krijg ik het er bij Joey niet in, ik heb nu een hondje waarvan ik vermoedt dat ze het wel lust, die vreet nl. alles wat los en vast zit ;D

Ik heb er nu doorgedaan:
Worteltjes met loof,
Courgette,
Spinazie,
Witlof,
Peterselie,
Een flinke rode biet,
Broccolie.

Het is een mooi rood geheel geworden en ik heb het even laten proeven door de hondjes.
Joey loopt meteen weer weg als ik een lepeltje vol voor zn neus houd ::) maar Zusje daarintegen lustte er wel pap van (dat was het ook, haha) Yes! eindelijk een hondje die gewoon alles lekker vind! :D

Als ze het zo al eet, heeft het dan nog nut om er dingen aan toe te voegen, als een eitje of biogarde of een sardine?!
Zou er anders misschien nog wat moeten toevoegen, weghalen of veranderen aan de mix of is die verder wel ok zo?!
Door Lizzy
#581267
Dit is een prima mixje hoor! En het mooi van groente is: volgende keer kun je er weer eens wat anders in doen!

Handig he, een hond die gewoon groente eet. Nou moet ik zeggen, ik moet het bij mijn honden ook wel combineren met iets hoor. Meestal geef ik het bij het vlees, orgaanvlees, vis. Als ik alleen groente geef, eten ze het wel maar likken ze de bak niet zodanig schoon dat tie weer terug kan in de kast (geintje).

Dus, je mag er iets door heen doen: hoeft niet.

Barfplaats wordt gesponsord door