Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578066
Sorry, ik ben leergierig (of was het nieuwsgierig ???) ;D

De Makro heeft zoveel vlees in de diepvries liggen, maar van veel weet ik niet of het geschikt is voor de woefs. Tot nu toe sla ik daar altijd mijn sardines, zalm, kwartels, konijnenbout, kip en runderriblappen in. Wat kan ik daar nog meer vandaan plukken?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#578070
Lamshart en in de platte vriezers ligt ook lamsgehakt. Zelf kom ik daar nooit verder dan het hart en de kwartels, voor de rest heb ik betere adressen.
Door Sella
#578431
In de xl makro dat zijn Amsterdam en Groningen daar heb je in het vers gedeelte heel prettig geprijsd paardenvlees.
Ik kijk daar af en toe eens om een uur of 21 dan is er soms redelijk veel afgeprijsd en voer ik paard voor 1.50 de kg. Dan ben ik ernstig gelukkig.
Ook de halal kippenpoten en delen wil ik daar nog wel eens afgeprijsd straffen en voer ik dan ook ernstig goedkoop.
Vis voor de barf heb ik daar nog niet gehaald want dat vindt ik vaak nog stief aan de prijs.
Maar als je niets anders kan krijgen is het natuurlijk goedkoper dan menig viswinkel.
Door Remke
#578649
Ik wist niet dat ze bij de makro ook paard hebben, wel ratelslang, kangaroe etc. Maarja dat gaat een beetje over het budget heen. :D Is het gewoon paard uit de vriezer?
Door Sella
#578981
Remke schreef: Ik wist niet dat ze bij de makro ook paard hebben, wel ratelslang, kangaroe etc. Maarja dat gaat een beetje over het budget heen. :D Is het gewoon paard uit de vriezer?
Nee dat ligt in die hele grote kouwe vleeshal waar ook de kip ligt ect.
Ja die ratelslang ziet er lekker uit :-X Ik heb geen trek meer dan.
Door noppp
#579337
Dat zijn toch die ratelslangen die heerlijk opgerold in de vriezer liggen?
Ze kosten meestal ergens tussen de 70 en 80 euro....!!
Door tieneke
#579488
noppp schreef: Dat zijn toch die ratelslangen die heerlijk opgerold in de vriezer liggen?
Ze kosten meestal ergens tussen de 70 en 80 euro....!!
Moet je daar ook nog voor betalen ???
Gebruikersavatar
Door pike
#579529
noppp schreef: Dat zijn toch die ratelslangen die heerlijk opgerold in de vriezer liggen?
Ze kosten meestal ergens tussen de 70 en 80 euro....!!
:o :o met of zonder ratel ;D
hoeveel weegt zo'n ding dan wel niet ???
Door Remke
#579713
tieneke schreef: Moet je daar ook nog voor betalen ???
Whahahaha ;D


Ja 80 euro per kilo ofzo? Ja het is net een slijmerige tuinslang zo opgerold. :-X
Laatst gewijzigd door Remke op do 29 jun 2006, 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door