Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chikara
#579087
Ik wil graag compleet over op KVV, ik heb alleen geen idee wat het beste is voor mijn Malamuteteefje van 3 jaar. Op het gebied van vlees ben ik een complete leek.

Ze heeft huidproblemen op haar neus en heel vaak oorontsteking. Maakt het niet uit wat voor KVV ik haar geef, of zit er tussen KVV ook kwaliteitsverschil?

(in dit topic heb ik het hele verhaal omschreven:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 0#lastPost)
Door K@rin
#579157
Mijn dierenarts heeft de eigenaresse van een Westie naar mij doorverwezen (i.v.m. CARNIBEST) met dezelfde klachten, alleen volgens mij veeel erger als van jouw hond.
De Westie stond steeds zwaar op de prednison en op dieetbrokken, maar kwam niet van de klachten af ......

Na een flink aantal weken gaat het nu met de Westie heel erg goed !!
Ze heeft heel erg last gehad van ontgiftingsverschijnselen en dat was best moeilijk om de eigenaresse gemotiveerd te houden, maar ze hebben doorgezet.
Tussendoor hebben ze de plekken (voornamelijk hals en oksels) wel regelmatig ingesmeerd met hydrocortiderm .............
Nu hoeft het hondje bijna niet meer ingesmeerd te worden, is een beetje afgevallen (ik maak kant&klare porties voor ze, die ik steeds iets vernminderd heb ;) ) is weer vrolijk en levendig geworden !!

Ze krijgt alleen maar CARNIBEST te eten, dagelijks een hele kleine capsule visolie en als beloning een heel klein stukje pensstaaf af en toe.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door