Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#577957
Gisteren kreeg ik 2 zalmkoppen van Bianca (Audrina). Ik vond ze toch wel erg hard hoor...of ben ik te watterig?

Bovendien heeft 1 van die 2 mij gebeten..... :o. >:(...'t kreng..zelfs met afgehakte kop zijn ze nog vals >:( :-X :P

Uiteindelijk heb ik de mooie stukken achter de kiewen losgesneden en die gevoerd....de hele kop durfde ik niet, zeker met die tandjes... :-[...ben ik nou een barftut? Voeren jullie echt hele koppen? :P
Gebruikersavatar
Door Nitus
#577969
Ja, je bent nu officieel een barftut, oftewel barfwatje :P ;)
Ik voer ze hier helemaal heel, zelfs Fedor at met een maand of 4 al zalmkoppen ;). Ze zien er gevaarlijker uit dan dat ze zijn...
Door 202Spots
#577977
Wanneer je honden ZELF besluiten om de hele kop aan te vallen, dan zou ik 'm gewoon heel geven.....
maar meestal vind IK het makkelijker om ze in stukken te knippen.... :-\

En wanneer het voor JOU beter voeld, dan kan je de tanden er gerust afknippen hoor ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#577983
Peet schreef: Gisteren kreeg ik 2 zalmkoppen van Bianca (Audrina). Ik vond ze toch wel erg hard hoor...of ben ik te watterig?

Bovendien heeft 1 van die 2 mij gebeten..... :o. >:(...'t kreng..zelfs met afgehakte kop zijn ze nog vals >:( :-X :P

Uiteindelijk heb ik de mooie stukken achter de kiewen losgesneden en die gevoerd....de hele kop durfde ik niet, zeker met die tandjes... :-[...ben ik nou een barftut? Voeren jullie echt hele koppen? :P
Afbeelding Barftuhuutttt ;D ;D

Hier voeren we ze ook heel, alleen als de koppen en dus ook tanden erg groot zijn hak ik even de smoel met tanden eraf.
Door Borke
#578028
Peet schreef: ja ja...Afbeelding nu weet ik het wel....

;D ;D
Zeker weten, anders... :P

Ik snap hem wel hoor, maar Borke is een hele kieskeurige eter, die te harde stukken bot ook gewoon laat liggen.
Zalmkop eet hij met 'huid en haar' op 8)
Door Peet
#578046
Ik zal altijd wel een beetje een
Afbeelding Barftuhuutttt ;D ;D
blijven hoor, maar dat heeft ook met Beau's historie van problemen te maken (auto immumproblemen, nieren, DM)...Je vecht tenslotte niet 12 jaar lang voor de gezondheid van je hond om hem vervolgens met een goed bedoeld bot oid vervolgens te verliezen.... ;)....vandaar dat ik altijd voorzichtig blijf :P :)....maar langzaam maar zeker kom ik er wel ;D
Door Peet
#578047
Lizzy schreef: Whahaha ;D ;D, barftut ;D ;D ;D ;D

Hier. Linga, 10 weken oud.

Afbeelding
:o :o 10 weken oud??????

Weet je wel zeker dat dat een Dalmaatje is?????
Volgens mij is ze een orka-in-spikkel-vermomming ;D ;D
Door mutsie
#578048
Je hebt toch grotebekkus germanica ?????

Oke, ik zag dat ze problemen hebben gehad.
Wees gerust, ikzelf dacht ook dat mijn honden dit niet konden eten. (ze dachten erzelf anders over ;D )

Karin
Laatst gewijzigd door mutsie op ma 26 jun 2006, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#578049
Afbeelding

Grapje hoor, beter dat je iets minder fanatiek barft en er een goed gevoel bij hebt dan dat je dingen geeft die je doodeng vindt en 2 dagen in de stress zit of het allemaal wel goed gaat. ;) Dais vreet die koppen helemaal op, ze laat alleen soms de tandjes liggen.
Laatst gewijzigd door Audrina op ma 26 jun 2006, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door