Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ted
#577479
ik vraag mij af wat voor voeding ik het beste aan mijn bordeaux dog pup kan geven.
Hij is 4 maanden oud en zoals bekend een groot en snel groeiende hond. ik verwacht niet dat ik naast vlees ook nog is allerlei losse suplementen toe moet gaan voegen.
Wat is jullie advies aan mij

:o 8) ???
Door Lizzy
#577489
Vleesbotten, vlees, orgaanvlees, groentemix, in de juiste verhoudingen/hoeveelheid. Dat vind ik de enige passende voeding voor iedere pup, ongeacht ras.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 25 jun 2006, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#577491
Lees de beginnersdocumentatie in de bieb eerst eens door.
Het is de bedoeling om middels voldoende variatie en aanbod het toevoegen van supplementen overbodig te maken, soms ontkom je er niet aan en sommige stoffen zijn haast niet anders binnen te krijgen dan middels supplementen, maar dat moet je niet zo zien als dat je straks 50 potjes met frutsels en poeders in de kast hebt staan.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#577545
Ik sluit me aan bij bovenstaande schrijfsters.

Wat supplementen betreft de enige supplementen die mijn pups hebben gekregen (en die de volwassen exemplaren hier ook krijgen ) is zalmolie en dat 1 x per week, de pups krijgen dat hier vanaf een week of zes en dan maar een heel klein beetje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door