Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door emielenjolanda
#575734
weet iemand een bedrijf die rodi verkoopt en ook goedkoop want nu kopen wij rodi bij de ah want deze vraagt voor een pak 0.98 cent.
(onze hond wil het echte vlees niet meer alleen in hele kleine stukjes dus ik snij me het ongans aan die ribben en nekken
Door EdwinK
#575771
[quote="emielenjolanda"]
weet iemand een bedrijf die rodi verkoopt en ook goedkoop want nu kopen wij rodi bij de ah want deze vraagt voor een pak 0.98 cent.
(onze hond wil het echte vlees niet meer alleen in hele kleine stukjes dus ik snij me het ongans aan die ribben en nekken
[/quote]

Gekke hond. Maar wie weet gaat het over een poosje wel weer beter.
Door Laura W
#578812
Bij Dirk van den Broek is de Rodi 0.89 per pakje (als het goed is even duur als bij de Jumbo). Als je het aan ze vraagt willen ze het vast wel voor je bestellen, dan kan je het in folie van 10 pakjes afhalen. Zo deed ik het ook voor ik groot ging inkopen. Ze bewaarden de folies in de vriescel en dan kon ik het zo ophalen. :)
Gebruikersavatar
Door Madera
#581994
dirk van den broek is btw hetzelfde als Bas van der heijden en digros! (weet niet waar je ergens woont in nederland)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door