Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door - pien -
#575241
Poes Kobus is geopereerd aan haar oortjes en nu moet ze een week binnenblijven met een kap om.
Voor een kat die in de tuin woont is dat heel vervelend, en ze moet ook af en toe in een bench, als er veel ontsnappingskans is, dus dat is nog vervelender >:(.
Weten jullie of hebben jullie ervaring met een middeltje wat het voor haar makkelijker kan maken?
Pilletjes tegen de pijn gaan fijngestampt door het eten (ze eet als een dijker gelukkig), maar hoe krijg ik poes wat rustiger?
Door geer
#575341
Ik zou ook gaan voor Rustcompositum door het voer, en Bach Rescuedruppels door het water! Sommige katten worden woest-relaxed van Matatabistokjes (en andere gaan daar even woest mee spelen), die zou je ook nog erbij in de bench kunnen leggen!
Door - pien -
#575394
Leuk, de omschrijving van Matatabistokjes volgens Google ::) ;D, waar kan ik die krijgen?
Rustcompositum ga ik even naar op zoek morgen, Rescue heb ik. Bedankt voor de tips...
Door geer
#575557
pandora schreef: Leuk, de omschrijving van Matatabistokjes volgens Google ::) ;D, waar kan ik die krijgen?
Rustcompositum ga ik even naar op zoek morgen, Rescue heb ik. Bedankt voor de tips...
Volgens mij hebben de meeste winkels het niet echt op voorraad. Heb even gezocht, op
http://www.edera.nl/matatabi.htm kan je ze bestellen!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door