Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Debora
#575164
Voor Sam heb ik een ab kuur en metacam meegekregen (zie eerdere topic in barplaats over dat ze gegrepen is)
De wond en hechtingen zien er mooi uit, heel rustig verder. Heb zelf het idee dat ze niet echt veel pijn meer heeft en volgens mij is de metacam ook bijna op. Ab kuur duurt ook niet lang meer. Kan ik haar drainage compositum van de groene os geven om te reinigen? Iemand nog andere tips wat ik kan geven?
Verder zit er onder haar oor een plek wat toch irriteert. Op zich niet ontstoken maar ze probeert er wel aan te krabben. Dit lijkt meer op een soort 'schaafwond'. Mag ik hier iets op smeren? Rescuezalf ofzo? De hechtingen achter haar oor en in haar oor blijft ze gelukkig van af.
Door Lizzy
#575212
Rescue zalf is altijd lekker. Na een AB kuur is het wel heel goed om probiotica te geven, voor de darmen (omdat AB ook de goede bacterieen doodt, die juist zo belangrijk zijn voor een gezonde darmflora). Verder kun je inderdaad lekker ontgiften met drainage compositum of met chlorella of met Cat's claw.
Door Debora
#575376
oke dankje. rescuezalf heb ik...probiotica ook...
Morgen maar ff chlorella of cat's claw halen voor dr....
Laatst gewijzigd door Debora op wo 21 jun 2006, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door