Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#575352
Alsof ik een voorgevoel had, ging ik vanmiddag even gauw naar de kringloopwinkel om te kijken of ze toevallig een vleesmolentje hadden.

En jawel hoor daar lag ie te glimmen een echte Express nr.8.

Mooie grote vulopening en ook het zeefje heeft behoorlijk grote gaten.

En dat voor €7,50!

Kan me geluk niet op, ga morgen eens proberen wat kippennekken en karkassen te malen.
Door Breezer
#575359
tieneke schreef: Das een koopje :D
Maar waarom ga je het vlees malen?
Omdat Breezer steeds hele stukken bot moet overgeven als hij nekken of karkassen gegeten heeft.
En ik vindt verse kip een leuke en goedkope afwisseling voor de Carnibest. Dus dan maar fijnmalen die hap.
Door tieneke
#575363
Breezer schreef: Omdat Breezer steeds hele stukken bot moet overgeven als hij nekken of karkassen gegeten heeft.
En ik vindt verse kip een leuke en goedkope afwisseling voor de Carnibest. Dus dan maar fijnmalen die hap.
Nou maalt ze morgen he? 8) ;D ;D
Door Lil
#575453
Zo, dat is mazzel! Ben jalours :-[
Alhoewel nu heb ik hem niet meer nodig, bij gebrek aan een molen zijn de katten opeens echte rovers geworden :D
Door Breezer
#575958
Ik heb vanavond even proefgedraaid.

Had een hele kippenkarkas erin gedaan, maar daar moet je toch echt spierballen voor hebben hoor! Volgende keer snij ik het in stukken, want de kippennekken gingen er wel soepel doorheen.

Alleen had ik er niet bij nagedacht dat ik een zacht houten aanrecht heb. :-[ :-[
Door Borke
#576143
Breezer schreef: Ja maar goed, met een beetje schuren en olieën komt het vast wel weer goed denk ik. Volgende keer maar even een doekje ertussen doen.
Probeer eens een antislipmatje!
Door conleeuw
#576245
Breezer schreef: Ja maar goed, met een beetje schuren en olieën komt het vast wel weer goed denk ik. Volgende keer maar even een doekje ertussen doen.
ik heb van die schuimrubbere stukjes die je onder de poten van je bank en stoelen kan zetten aan de voetstuk van de molen gedaan, maar dan nog, je moet ze zo stevig vast zetten, mischien toch een latje hout tussen molen en aanrecht aanbrengen? sonde van je aanrecht :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door