Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#573599
Jeetje, dat had ik niet verwacht, een van de onderste voortandjes van jazz is stuk, alsof ze een oude hond is met een gesleten tandje.... nu had ik begrepen dat het in principe niet pijnlijk is bij honden, maar mijn vraag is toch, is dit iets wat gerepareerd moet worden? kan het gerepareerd worden? ???
Door Helen
#573607
conleeuw schreef: Jeetje, dat had ik niet verwacht, een van de onderste voortandjes van jazz is stuk, alsof ze een oude hond is met een gesleten tandje.... nu had ik begrepen dat het in principe niet pijnlijk is bij honden, maar mijn vraag is toch, is dit iets wat gerepareerd moet worden? kan het gerepareerd worden? ???
Als je de pulpaholte in kan kijken dan moet de tand of gevuld worden of verwijderd. Anders loop je kans dat het gaat ontsteken.
Door conleeuw
#573625
Helen schreef: Als je de pulpaholte in kan kijken dan moet de tand of gevuld worden of verwijderd. Anders loop je kans dat het gaat ontsteken.
shit shit shit shit, ik zit echt niet te wachten om Jazz onder narcose te laten gaan :'( dat wordt dan toch een ritje naar da
Door Helen
#573710
conleeuw schreef: shit shit shit shit, ik zit echt niet te wachten om Jazz onder narcose te laten gaan :'( dat wordt dan toch een ritje naar da
Bij Balou is een boventandje afgebroken. Hij is gereconstrueerd bij de tandarts op de faculteit, maar weer afgebroken :-X :-X Terwijl ze zei dat hij zeker weten zo goed als nieuw was. Toen is Balou dus voor de 2e keer onder narcose gegaan en is hij verwijderd.
Als zo'n tand gaat ontsteken kan de kaak mee gaan doen...met alle gevolgen van dien.
Door conleeuw
#573714
Helen schreef: Bij Balou is een boventandje afgebroken. Hij is gereconstrueerd bij de tandarts op de faculteit, maar weer afgebroken :-X :-X Terwijl ze zei dat hij zeker weten zo goed als nieuw was. Toen is Balou dus voor de 2e keer onder narcose gegaan en is hij verwijderd.
Als zo'n tand gaat ontsteken kan de kaak mee gaan doen...met alle gevolgen van dien.
ja ik begrijp het, maar ik ijs voor de narcose van Jazz, Deerhounds en narcose zijn geen vriendjes van elkaar ;) eerst maar even langs de da, laat mij nou maar niet meteen doemscenario's voor de geest halen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door