Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door truus-
#573085
Onze hond drinkt steeds zeewater zou dat kwaad kunnen behalve dat ze er een vreselijke dorst van krijgt.
We hebben zat vers water bij ons, maar in zee zwemmen en ravotten en water drinken.
Laatst gewijzigd door truus- op zo 18 jun 2006, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tessa
#573092
Nee, het kan volgens mij geen kwaad, behalve dat ze op het laatst puur zeewater gaan poepen, is dat ook weer lekker doorgespoeld. ;D
Door Truus
#573182
Hier vinden ze het absoluut niet lekker dus drinken het niet gelukkig. Ze kunnen er behoorlijk van aan de spuitpoep gaan.
Door Sennaruby
#573296
Vorig jaar zomervakantie zijn we met de honden voor het eerst in zee geweest en mijn jongste hond raakte inderdaad nogal aan de spuitpoep :o Echt, het spoot er met grote kracht uit! Daarna was het ook snel weer over en sindsdien heeft ze er geen last meer van gehad. Was ze mooi even schoongespoeld!

Groetjes,

Fieke
Door Lil
#573350
Op vakantie drinkt Boris ook altijd zeewater vind hij lekker ::)
Alleen heeft hij geen last van spuitpoep, als hij te veel drinkt gaat hij spuwen.
Gebruikersavatar
Door pike
#573833
pike dronk als jonge hond ook zeewater, en dat kwam er na een half uurtje aan de achterkant ook met enorme kracht uitgespoten. Verder was er niets aan het handje. Nu hij volwassen is weet hij wel beter :D
Door Lil
#573972
pike schreef: pike dronk als jonge hond ook zeewater, en dat kwam er na een half uurtje aan de achterkant ook met enorme kracht uitgespoten. Verder was er niets aan het handje. Nu hij volwassen is weet hij wel beter :D
Tjee, sommige honden worden dus wel verstandiger! Waar krijg je die? Die van mij leert het dus echt nooit af! ;D
Door petrap
#574077
Een paar jaar geleden heb ik met Viento een homeopatisch consult gedaan. Een van de dingen die ik heb genoemd was dat Viento zoveel zeewater lebberde, wat er aan het eind van de wandeling weer uitkwam. De diagnose was natrium muriaticum D200. En verhip, na de eerste de beste strandwandeling dronk Viento minder zeewater dan gewoonlijk en had hij slechts de volgende dag een beetje dunne poep en voor de rest niks :o .
Gebruikersavatar
Door Cherry
#574268
Jewel leert het ook niet af, vorig jaar in Frankrijk heeft ze haar slaapverblijf in de camper ondergekotst en gescheten, na een zwempartijtje in zee, het zat tot aan het plafond :-X
Ik had niks bij om de zaak te verschonen en ben dan uit wanhoop alles maar gaan uitspoelen in....zee :) en dat is nog niet eens zo'n slechte wasmachine
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door