Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door DeWitte
#572939
Ik ben op zoek naar een osteopaat voor mijn hond in of rondom Noord-Brabant.

Kan iemand mij aan goed adres helpen?
Door Lil
#573355
Niet in Brabant, ik ga zelf met Boris naar een hele goede in Margraten (bij Maastricht) maar ik ben bang dat het te ver weg is voor jou...
Door DeWitte
#573415
[quote="Lil"]
Niet in Brabant, ik ga zelf met Boris naar een hele goede in Margraten (bij Maastricht) maar ik ben bang dat het te ver weg is voor jou...

[/quote]

Bedankt voor deze info!

Ik woon in Eindhoven, da's dus maar iets meer dan een uur rijden en dat heb ik er zeker voor over! En al helemaal als het een goede is!
Zou je me wat meer gegevens over die osteopaat willen geven (evt. via persoonlijk bericht)? Alvast heel erg bedankt!
Laatst gewijzigd door DeWitte op ma 19 jun 2006, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#574951
Ik had de pb'tjes al eerder beantwoord, zie nu ook dat het in de topic staat. Voor andere geinteresseerden:
kijk eens op www.fysiomargraten.nl

Zelf ben ik super tevreden (heb gewoon vertrouwen in de therapeute en dat vind ik belangrijk) en ik ken iemands paardje dat er slecht aan toe was en waar ik twee maanden geleden op gereden heb :D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door