Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#571648
De manier om Joris zijn groente te laten eten. Gewoon mengen met (ja ja je gelooft het niet) gekookte runderlever. En dat terwijl hij vorige week dus categorisch weigerde om kippenlever (rauw of gekookt) te eten.

Dames ik ben jullie ontzettend dankbaar. 2 vliegen in 1 klap. En groente en lever!

HIEPERDEPIEP HOERA HOERA HOERA!!!!! :D :D :D
Door Bianca75
#571652
Aan de hand van mijn berekenlijst van Rico heb ik even uitgerekend hoeveel lever in perc. hij krijgt en volgens mijn berekening is dat afgerond 26 %. Maar misschien dat anderen meer of minder geven.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#571657
Dus dat zou in het geval van die van mij betekenen een kwart van 320 gram is 80 gram in de week.

Trouwens ik heb daarnet lever gemalen in de staafmixer en er groentemix doorheen gedaan (levergroentepate), nou Joris vreet de schaal erbij op.

OWHHHH ik ben zo blij dat hij nu tenminste groente eet.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#571665
Lizzy schreef: Tjonge jonge, wie had dit kunnen denken.... Groente MET lever ::) ??? :o ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D

Liz.... is 25% van het orgaanvlees als lever een goed gemiddelde of mag het ook meer zijn?
Door Bianca75
#571697
Pauline schreef:
Trouwens ik heb daarnet lever gemalen in de staafmixer en er groentemix doorheen gedaan (levergroentepate), nou Joris vreet de schaal erbij op.

OWHHHH ik ben zo blij dat hij nu tenminste groente eet.
Oh Pauline wat ben ik blij voor je dat die zorg voorbij is, het is natuurlijk heerlijk als je hond(en) makkelijke eters zijn je geniet er dan zelf gewoon van (ik in ieder geval wel :D) Joris ga zo door. :-* en voor Joep natuurlijk ook een :-*
Door 202Spots
#571716
Pauline schreef: nou Joris vreet de schaal erbij op.
Wanneer het 'n porceleine schaal is, dan moet je dat als Calcium waardes zien, dus wel effe rekening mee houden he! ;D

Maar toch fijn dat ze het nu eten! ;)
Ben geen Lizzy, maar ik zou geloof ik niet meer dan 25 % lever doen...de rest is dan ,hart,pens, niertjes(eten ze die?) maagjes en andere orgaan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#571721
202spots schreef: Ben geen Lizzy, maar ik zou geloof ik niet meer dan 25 % lever doen...de rest is dan ,hart,pens, niertjes(eten ze die?) maagjes en andere orgaan.
Nee maar ik vind jouw antwoorden net zo waardevol! :-*

Ach ik kijk het wel aan. Bij die 80 gram lever krijg ik al 80 gram groente naar binnen. Dan moet ik er nog 130 gram in zien te krijgen. Smeer gewoon wat door de CB en ik ga ook maar een hart (rauw) malen en er groentemix doorheen mengen. Misschien eet hij dat ook wel.
Laatst gewijzigd door Pauline op vr 16 jun 2006, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#571987
Pauline schreef: ;D ;D ;D ;D

Liz.... is 25% van het orgaanvlees als lever een goed gemiddelde of mag het ook meer zijn?
Ik sluit me helemaal aan bij Dory. Je voert ongeveer 20% orgaanvlees in totaal (aangezien daar ook pens bij zit, vind ik dat het percentage van 20% er mee door kan hoor Pauline! Meer zou ik alleen echt niet geven) en als je daarvan een kwart lever geeft : is dat prima!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#573407
Kruimel schreef: Woehaaaaa! Gelukt!

Die Joris ;D ;D ;D

't Blijven lekkertjes, die teckels!
Absoluut! Enne... gisteren ging er weer CB met 50 gram extra groente zonder moeite naar binnen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door