Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door aalsmeer123
#571902
Hallo,
Wij hebben dus een jack russel die struviet had.
was er heel erg aan toe.
Werd kaal maar ook kale plekken en stinken.
Schilvers en een hoop ellende.
Ik moets hills cd geven maar ben overgestaopt op carnibest.
Nu van de week hebben we weer urine ingeleverd voor controle. ;)
En ja hoor opgestuurd naar het lab en die waren heel tevre.
Er zat geen struviet of bactirie meer in.
En hijn zit nu voor de derde maand op cb.
Hij krijgt weer haar schilverd niet meer en verhaard al helemaal niet veel meer en stink ook niet meer.
In een woord het gaat zo goed met hem :D
Wat het allemaal niet kan doen zeg.
Door Lizzy
#571993
Zo zo! Dat klinkt fantastisch!!!!!!!!!!! Ik ben HEEL blij voor jullie! Alleen snap ik niet hwat je bedoelt met "de hond had struviet, werd kaal en ging stinken". Struviet is blaasgruis.... Ik snap niet zo goed wat dat te maken heeft met de huid? Of had je hond EN struviet EN huidproblemen? In beide gevallen kan versvlees overigens echt wonderen verrichten ja :D!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#571994
Ja ik ben ook benieuwd die kale plekken en stinken duiden weer op gisten en dat heeft niets met struviet te maken.
Maar helemaal geweldig dat hij zo opgeknapt is :D
Door dogsunlimited
#572027
Fantastisch hoor! 1 van mijn honden had ook struviet in zijn urine. Na de omschakeling op CB en toen naar B.A.R.F. zijn de waardes zoals ze horen te zijn. Ieder half jaar laat ik hem testen, heb er nu 1 op brok en 2 op rauw voer achter de rug en ik ben nog steeds als een kind zo blij. Daar kan geen brokkie tegenop, ook niet die met 60% gedroogd vlees. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#572129
barfje schreef: Fantastisch hoor! 1 van mijn honden had ook struviet in zijn urine. Na de omschakeling op CB en toen naar B.A.R.F. zijn de waardes zoals ze horen te zijn. Ieder half jaar laat ik hem testen, heb er nu 1 op brok en 2 op rauw voer achter de rug en ik ben nog steeds als een kind zo blij. Daar kan geen brokkie tegenop, ook niet die met 60% gedroogd vlees. ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door aalsmeer123
#576594
Lizzy schreef: Zo zo! Dat klinkt fantastisch!!!!!!!!!!! Ik ben HEEL blij voor jullie! Alleen snap ik niet hwat je bedoelt met "de hond had struviet, werd kaal en ging stinken". Struviet is blaasgruis.... Ik snap niet zo goed wat dat te maken heeft met de huid? Of had je hond EN struviet EN huidproblemen? In beide gevallen kan versvlees overigens echt wonderen verrichten ja :D!
Hij werd kaal en ging stinken(zijn huid\0 vanwege die brok waar hij niet tregen kon.
Daar kreeg hij schilvers van en kale plekken van het krabbelsn omdat het juekte.
Pil hier injectie daar tegen de jeuk en we wisten het allemaal niet.
Nu hij op aanraden van iemand op cb zit heeft hij dat dus niet meer.
Maar ook zijn struviet is weg :D
Dus van het een kwam het ander en het is nu opgelost. ;)
Ben zo blij dat het zo goed gaat nu met hem>
Ja nu krabt hij zich wel weer open.
Denk dat het door het gras komt :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door