Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#569539
rubbere ronnie schreef: wie is leo, en waarom is hij niet tevreden dan???
Leo is 1)de BAR-man en 2)mijn echtgenoot dus mede-eigenaar van Barfplaats (we zijn in gemeendschap van goederen getrouwd ;D). En hij is streng met de hoeveelheid foto's die geplaats worden (omdat o.a. het forum er traag van wordt) maar dit is prima acceptabel :D!

En leuk, deze foto's! Echt leuk!!!!! Je hond geniet zichtbaar!
#569545
Lizzy schreef: Leo is 1)de BAR-man en 2)mijn echtgenoot dus mede-eigenaar van Barfplaats (we zijn in gemeendschap van goederen getrouwd ;D). En hij is streng met de hoeveelheid foto's die geplaats worden (omdat o.a. het forum er traag van wordt) maar dit is prima acceptabel :D!

En leuk, deze foto's! Echt leuk!!!!! Je hond geniet zichtbaar!
Hahahahahaha Wat ben jij een droge zeg ;D ;D ;D ;D

Maar het zijn inderdaad wel hele mooie foto's ;)
#570006
rubbere ronnie schreef: nou dit is de eerste keer dat hij zij botten moest kraken.
Maar ik blijf er toch bij staan dus zodra het mee zou willen nemen, leg ik het wel terug in zijn bak.
Het zou echt super zijn als je hem kan leren om netjes boven zijn bakje te eten. Ik vind het ook heel erg netjes ;) Waarom zet je niet een mooie foto van Luca in je onderschrift?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door