Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#571112
Mogen honden dat hebben? Ik stond net een salade voor mezelf te maken, en Benthe stond smikkelend naast me. Mijn gevoel zei me om het niet te geven, dus vandaar dat ik het hier even vraag. Het stond niet op de lijst van "verboden middelen" in de bieb.
Door Erna
#571117
Natasja1974 schreef: Mogen honden dat hebben? Ik stond net een salade voor mezelf te maken, en Benthe stond smikkelend naast me. Mijn gevoel zei me om het niet te geven, dus vandaar dat ik het hier even vraag. Het stond niet op de lijst van "verboden middelen" in de bieb.
Doen ze hier een moord voor en krijgen ze ook.
Door Lizzy
#571119
Heeeeeeeeeeeeeeeeel soms reageren honden allergisch op aardbei. Net als mensen. Maar mijn drie honden genieten van aarbei en kiwi! Heerlijk, vinden ze het!
Door *Natasja*
#571123
Ok, morgen staat er aarbei en kiwi op het menu voor Beau en Benthe! Nu maar hopen dat ze het niet té lekker vinden, dan blijft er voor mij niks over...
Door 202Spots
#571130
Ik heb zo'n pot met "zakken " aan de zijkant, is speciaal voor aarbeien plantjes.....maar die kl****n honden pikken ze eraf voordat ik de kans krijg!! >:( ::)
Door Femke
#571168
Sunday heeft het jaren erg graag aardbeien gelust maar tegenwoordig spuugt hij ze zo uit. Net als rauwe worteltjes
Raar beest ;)
Door K&D
#571237
202spots schreef: Ik heb zo'n pot met "zakken " aan de zijkant, is speciaal voor aarbeien plantjes.....maar die kl****n honden pikken ze eraf voordat ik de kans krijg!! >:( ::)
hahahaha, die denken ook: wie't eerst komt........... ;)
Door Erna
#571241
Femke schreef: Sunday heeft het jaren erg graag aardbeien gelust maar tegenwoordig spuugt hij ze zo uit. Net als rauwe worteltjes
Raar beest ;)
Tess lust ze alleen met slagroom. (de aardbeien dan he)
Door Lil
#571379
Erna schreef: Tess lust ze alleen met slagroom. (de aardbeien dan he)
haha dat is een hond van mijn hart!
Door *Natasja*
#571575
Ik heb B&B net een paar aardbeien gegeven: Beau haalt er zijn neus voor op, maar Benthe heeft ze lekker opgesmikkeld (ja, ook die van Beau). Nou heeft Beau sowieso altijd wat meer moeite met iets nieuws, dus misschien dat hij ze nog wel leert eten. En anders heeft Benthe geluk... :D
Door tieneke
#571756
Hier krijgen ze haast iedere dag versgeperste smoothie met kiwi,perzik en appel etc:P
Zodra er verse aardbeien zijn gaan deze er ook bij.
Door EdwinK
#573541
Erna schreef: Tess lust ze alleen met slagroom. (de aardbeien dan he)
verstandige meid :) zo zijn ze ook het lekkert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door