Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#567830
Op BARFplaats las ik onlangs dat er een paar mensen MEER pijn hadden wanneer ze Glucosamine slikten.
Daarop dacht ik bij mezelf.....goh misschien zou dat dan bij Gandor ook wel eens het geval kunnen zijn ::)
Ik zag nl geen enkele verbetering meer bij Gandor en het leek soms zelfs slechter te gaan.
Proberen kan geen kwaad vond ik zelf. Want ik zou snel genoeg merken of hij slechter of beter ging lopen.

Dus woensdag laatste dag dat hij Glucosamine heeft gehad. En wat is het resultaat?
Hij zet zijn voet weer recht neer ipv zo vreemd naar buiten gedraaid. ;D
Hij lijkt meer lust te hebben om te lopen. ;D
Zijn elleboog is wel heel heel iets dikker/voller, maar niet zorgwekkend.
Voorlopig dus nog even geen Glucosamine voor Gandor. 8)

Raar maar waar lijkt het dus voor Gandor ook te gelden dat hij meer pijn heeft als hij dit slikt. ::) ???

Alleen dat sloffen met al zijn poten word ik gek van :-X
Door *wendy*
#567848
Lil schreef: Vreemd..
Ik heb ook vreemde honden ;) ;D

Maar ff zonder dollen......het was nav DIT TOPIC

En ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, dus wie weet dat ik over een week vind dat hij zooo slecht loopt dat ik het toch weer terug probeer.
Vanzelfsprekend laat ik het dan even weten en ook weer hoe hij reageert als hij het weer gebruikt.
Maar hopenlijk gaat het zo lekker door zoals het nu gaat 8)
Laatst gewijzigd door *wendy* op zo 11 jun 2006, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#568065
Ja vreemd. Maar ja, ik sta er dus zelf niet echt van te kijken..... Ik hoop dat het zo lekker blijft gaan. Maar door dit soort dingen krijg ik gewoon wel een beetje mijn twijfels bij het spul. We geven het zo makkelijk aan onze honden, we nemen het zelf zo makkelijk, maar dus misschien niet altijd zonder gevolgen?
Door ~Joke~
#568081
Ik heb Spike een tijd glucosamine gegeven het deed bij hem niet veel. Ik heb het idee dat hij nu hij het niet krijgt minder pijn heeft maar dat kan ook aan het seizoen liggen. Ik ben gestopt omdat ik het wat dubbel vond. We voeren onze honden rauw, ook rauwe botten en kraakbeen. Dat bevat toch al glucosamine of zie ik dat verkeerd?
Door *wendy*
#568402
Joke Miedema schreef:We voeren onze honden rauw, ook rauwe botten en kraakbeen. Dat bevat toch al glucosamine of zie ik dat verkeerd?
Hey zo heb ik het nog niet bekeken eigenlijk.
Weet iemand hoe dit psies zit? 8)
Door Lizzy
#568405
pippy schreef: Hey zo heb ik het nog niet bekeken eigenlijk.
Weet iemand hoe dit psies zit? 8)
Nee. Sec gezien heeft een hond die rauw/vers gevoerd wordt dus helemaal geen glucosamine/chondroitine nodig. Want dat zit inderdaad al in ruime mate in de voeding.

Maar ja, in sommige gevallen kan het dus raadzaam zijn om wat extra te geven? Brutus reageert bijv. weer erg goed op glucosamine....
Door Audrina
#568408
Hier krijgen ze het alle 3 al een hele tijd, maar bji mijn reu doet het ook niet zoveel. Ik ben er bij hem een tijdje mee gestopt en sinds kort weer begonnen om te kijken of het nu echt verschil maakt maar het enige wat ik merk is dat ie meer moet piesen. :-\
Door ~Joke~
#569782
Lizzy schreef: Nee. Sec gezien heeft een hond die rauw/vers gevoerd wordt dus helemaal geen glucosamine/chondroitine nodig. Want dat zit inderdaad al in ruime mate in de voeding.

Maar ja, in sommige gevallen kan het dus raadzaam zijn om wat extra te geven? Brutus reageert bijv. weer erg goed op glucosamine....
Geen idee, bij Spike had het achteraf gezien geen effect.
Ik vond hem eigenlijk veel strammer. Hij is nu veel beter [minder stijf] maar het kan ook met het seizoen [warmte] te maken hebben.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op wo 14 jun 2006, 07:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door