Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#569365
Heeft er iemand misschien een goede tip om kauwgom te verwijderen tussen voetzooltjes.

Het meeste heb ik al weggeknipt maar langs de rand plakt het nog allemaal en daar kan ik met een schaar niet bij.

Wasbenzine ed durf ik eigenlijk niet.
Door Lizzy
#569370
Pindakaas! Ik zweer het! De kauwgom wordt zacht door de olie die in de pindakaas zit. Even in laten trekken en dan kun je het er zo uitkammen/wrijven. Het voordeel is dat als je hond hier een lik van neemt, er niks aan de hand is!
Door 202Spots
#569379
Pindakaas helpt beter omdat de korreltjes 'n beetje wrijving geven,maar als je geen pindakaas in huis hebt, dan gewoon boter of margarine gebruiken.
Door Femke
#569443
tt-tjes schreef: ;D ;D ;D Heb ik nog nooit van gehoord, ga hem dadelijk meteen met zijn poot in de pot duwen.



;D ;D ;D ;D ;D ik heb beeld!!!

Is het gelukt?
Door conleeuw
#569489
tt-tjes schreef: ;D ;D ;D Heb ik nog nooit van gehoord, ga hem dadelijk meteen met zijn poot in de pot duwen.



het werkt echt en ze kunnen ook nog heerlijk nagenieten van de behandeling ;D
Door tt-tjes
#569500
:D :D, Yep, werkt echt als een speer, heb alleen wel lang moeten spoelen om daarna de pindakaas er weer uit te krijgen.

Mijn zwarte heeft ook meegeholpen om het weer allemaal schoon te krijgen, loopt nu nog steeds achter Balou aan omdat hij nog naar pindakaas ruikt, ze vinden het blijkbaar heel erg lekker.
Door tessa
#569572
Ik heb er nog een: als je hond in de vis heeft liggen rollen smeer dan tomatenketchup op de vieze plekken, even laten inwerken, wassen en hij ruikt weer fris!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#569708
tessa schreef: Ik heb er nog een: als je hond in de vis heeft liggen rollen smeer dan tomatenketchup op de vieze plekken, even laten inwerken, wassen en hij ruikt weer fris!!
Die geloven ze niet ::) ;D (maar hij werkt wel ;D)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#569712
tessa schreef: Ik heb er nog een: als je hond in de vis heeft liggen rollen smeer dan tomatenketchup op de vieze plekken, even laten inwerken, wassen en hij ruikt weer fris!!
:o Weet je hoeveel flessen je dan over een Newfoundlander moet gooien ??? ;D
Door geer
#569742
En zo heb ik eens geprakte banaan in mijn haar gesmeerd...ook dat zou zorgen voor een glanzend vachtje. Alleen viel ik in bad in slaap. Niet handig ::)
Door conleeuw
#569923
geer schreef: En zo heb ik eens geprakte banaan in mijn haar gesmeerd...ook dat zou zorgen voor een glanzend vachtje. Alleen viel ik in bad in slaap. Niet handig ::)
oh yuk... ik was als kind blond (glukkig niet meer ;D) had iemand mijn moeder wijsgemaakt dat eiwit heel goed was om op blond haar te smeren, heeft ze toch mijn lange haar (tot op mijn billen) met snotterige eiwit bekladderd.....oooohhhhhwwww yuk :( heeft bijna heel de Zuid-Afrikaanse watervoorraad gekost om het er weer een keertje uit te krijgen ;)
Door Netty
#570625
conleeuw schreef: oh yuk... ik was als kind blond (glukkig niet meer ;D) had iemand mijn moeder wijsgemaakt dat eiwit heel goed was om op blond haar te smeren, heeft ze toch mijn lange haar (tot op mijn billen) met snotterige eiwit bekladderd.....oooohhhhhwwww yuk :( heeft bijna heel de Zuid-Afrikaanse watervoorraad gekost om het er weer een keertje uit te krijgen ;)
maar glom het na afloop 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door