Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#569403
Het moet hier ergens staan maar kan het niet vinden.
Mijn honden eten dus echt geen vis,heet water over gegooid,heel fijn door het vlees gesneden maar nee hoor.Hoeveel voc.kan ik nou geven in de week?

Tineke
Door 202Spots
#569421
Wanneer je capsules gaat geven, dan kan je ook afwisselen met vis olie en ZALM olie capsules.
Gaat blik vis er wel in?
Blikje zalm/makreel/sardien MET graat er nog in.
Door Lizzy
#569534
Volgens mij is beide mogelijk. Je geeft bijv. 1 of 2 keer per week wat vis (vette) uit blik of je geeft af en toe wat visolie capsules. Het hangt ook een beetje af van wat je hond voor de rest eet en of je hond specifieke gezondheidsproblemen heeft.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#569537
Wat ik me afvraag als je vis uit blik geeft zit hier ook altijd zout in, moet je het dan afspoelen voordat je het geeft? Of is een beetje uitlekken voldoende?
Door Lizzy
#569541
Mieke L. schreef: Wat ik me afvraag als je vis uit blik geeft zit hier ook altijd zout in, moet je het dan afspoelen voordat je het geeft? Of is een beetje uitlekken voldoende?
Ach, meestal zit er 1% zout in en daar is nog geen hond van dood gegaan... Ik spoel de visjes in blik meestal wel af, vanwege de olie die erbij zit. Maar zalm bijv. spoel ik niet af, hoewel daar ook wel iets zout bij zit.
Door Tineke *
#569688
Nee hoor ze hebben geen van alle gezondsheidproblemen.Dus geef ik ze 1 x per week vis uit blik.

Tineke
Door 202Spots
#569691
Makreel zit meestal in water,dat giet ik er af,
en sardien zit in olijf-olie of soya-olie, en dat giet ik er OOK af. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door