Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#567548
De dikke pols van Dewi bleek toch geen verstapping te zijn geweest, maar een ontsteking. (vraag me niet hoe ze daar aangekomen is)
Gelukkig maar, want ik was al bang dat ze dan voor langere tijd voor de Behendigheid uitgeschakeld zou zijn.
Ik had haar al Arnica D6 gegeven en Traumeel besteld.
Nadat ze eerst niet meer mankte, begon ze vrijdag toch weer kreupel te lopen, dus toen toch maar na de DA, want ik vermoede dat ze een AB-kuur nodig had.
Ze had ook verhoging, dus de DA vermoedde ook een ontsteking, heeft AB gespoten en een kuur Seporex voor 5 dagen meegekregen.
Ook adviseerde hij me 2x per dag te koelen met koud stromend water.
Wanneer het maandag nog niet geslonken was, moest ik terugkomen, want dan wilde hij het openmaken.
Nou, dat was niet nodig, want vrijdagavond sprong het vanzelf open en de rotzooi gutste eruit.
De pols was direct weer bijna normaal formaat en ze was ook niet meer kreupel.
Ik maak het nu 2x per dag schoon met waterstofperoxide om het gaatje open te houden en druk dan heel voorzichtig de rotzooi eruit, wat Dewi heel erg lief toelaat, terwijl haar dat toch wel pijn doet want af en toe piept ze dan heel erg zielig en geeft mij dan direct een likje in mijn gezicht ..........
Ik had haar inentingsboekje meegenomen, want ik wilde haar (indien ze GEEN AB-kuur nodig zou hebben) de grote coctail geven, want ze is nu bijna 3 jaar en is het laatste met 12 maanden geent.
Aangezien ze dit najaar gedekt gaat worden, wil ik haar daarom binnenkort laten enten.
Mijn DA zei uit zichzelf al, dat ze nu niet geent moest worden, vanwege de AB-kuur ........ ;)
Laatst gewijzigd door K@rin op ma 12 jun 2006, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#567995
Ik hoop dat Dewi haar pols gauw weer helemaal goed is, zodat ze weer lekker behendigheid kan gaan doen.
Heeft ze er trouwens veel schik in?

Wel fijn dat je da zo meedenkt wat betreft die enting. ;)
Door K@rin
#568357
Lizzy schreef: Ik lees er waarschijnlijk overheen maar wat is je vraag?

Sterkte met Dewi!
Ik had geen vraag ;)
Dit was meer een up-date omdat de dikke pols van Dewi in de bar ter sprake was geweest ;)
Door K@rin
#568358
bernergek schreef: Ik hoop dat Dewi haar pols gauw weer helemaal goed is, zodat ze weer lekker behendigheid kan gaan doen.
Heeft ze er trouwens veel schik in?

Wel fijn dat je da zo meedenkt wat betreft die enting. ;)
Ja voor Pyr-begrippen vind ze het heel leuk !!

Je merkt nu al helemaal niets meer aan haar en haar pols ziet er ook weer helemaal normaal uit .........
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#568519
Karin & Pyrs schreef: Ja voor Pyr-begrippen vind ze het heel leuk !!

Je merkt nu al helemaal niets meer aan haar en haar pols ziet er ook weer helemaal normaal uit .........
Wat leuk zeg, maak je weer een keertje foto's?

Hopelijk is het dus over en blijft het nu weg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door