Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hanny
#568387
Zaterdag heb ik het produkt darmbalans van Bloem gekocht, omdat ik dacht, dat dat goed voor Karmijn te gebruiken zou zijn.
Ze heeft na het werpen van haar pupjes te vervelende diarree gehad, toch weinig nageboorte gegeten en werd supernerveus. Nu is alles weer prima. Ecalmpsie berichten gelezen, was ik toch wel bezorgd voor.
Extra karkassen en van mezelf calcium-magnesium tabletten. Las, dat Tannetje dat adviseerde aan Sylvia.
Waarschijnlijk een ander produkt, maar dit had ik in huis.
Omdat er ontwormd gaat worden, dacht ik in dit geval wat extra probiotica.
Mijn dierenarts vindt protexin (las ik hier) onzin, laat hem in zijn waarde, haal zelf wel iets.
Darmbalans, nu komt het op de verpakking: probiotica 50mg, appelpectine 30 mg, fos 30 mg. Na opening in de koelkast. Staat gewoon in de winkel in doordrukstrips in een doosje.
Pectine zat ook in een Kaopectate (diarreemiddel), dat ik bij het vorige nest heb gebruikt en zit ook in de jammiddelen en dat Fos zit ook wel in droogvoer.
Op de bijsluiter: probiotica 20 mg, appelpectine 90 mg,
cranberry-extract 30 mg, Fos 30 mg. Produkt koel, niet in de koelkast bewaren.
Lijkt erop, dat ik iets heb gekocht, wat helemaal niet de bedoeling was. Ik wilde een probiotica produkt en niet een vruchtenextract capsule. Ga straks even bellen met Bloem info. In de winkel heb ik de tekst op het doosje gelezen.
Is het jullie mening ook dat dit dus niet klopt?

Hanny
Door Hanny
#568471
Ik ga het straks terug brengen en ik koop helemaal niets anders, het gaat uitstekend met Karmijn en nu reken ik maar op haar gezondheid.
Echt knullig, dat er op de verpakking heel iets anders staat.
Vind het ook wel vervelend voor de zaak, waar ik het heb gehaald. Heel vriendelijk en zorgvuldig en dan zo'n firma, die er maar een potje van maakt.

Hanny
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door