Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#56409
Vannacht heeft Mila alles onder gescheten , het was een groene waterige zooi :-\ Zal wel de kruidenmix zijn.
Ze is nu erg zielig (echte meid) en lusteloos.
Gisteren was ze al niet erg aktief maar at wel het Versvlees en de Fyto.
We laten haar maar even met rust.
Door Diegel
#56411
Arme Mila,
waarschijnlijk zal een dagje vasten en rusten wel voldoende zijn...
Veel sterkte...
Heb je alles schoon gekregen?? Leuk werk, he, maar uit liefde doe je het met plezier, he ;D ;D :P
Door Truus
#56412
Ik lag vannacht op m'n knieen alles op te ruimen. :-\
Maar we doen alles voor onze beessies ;)
Het was wel mooi hoor, Timo de oudere hond stond onderaan de trap te piepen om ons te waarschuwen. Mila piept niet zo hard dus die horen we niet .
Inderdaad vandaag maar even vasten en zien hoe het verder gaat.
Groetjes Truus.
Door tieneke
#56418
Ja een lekker werkje maar niet heus ;)
Misschien wat gekookte kip met rijst geven?
Gelukkig is Mila niet zo groot ;D ;D
Beterschap :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#56428
virusje "a la Bas" misschien??? er schijnt idd weer iets te heersen.

Kijk het even aan en geef licht verteerbaar eten (rijst, kip, yoghurt etc).
Door Truus
#56429
Lizzy schreef: He getver! Heerst er iets bij jullie in de buurt?
Nee niet dat ik weet, maar ik denk dat ik weet waar de oorzaak ligt (hopelijk), ze zijn alle twee een avond bij een ander geweest en die zullen wel lekkere dingen hebben gegeven :-\
Nu ze alleen hun voer krijgen , heeft Mila daar misschien last van. Gisteren moest ze 3 keer achter elkaar poepen terwijl het normaal heel weinig is. Timo heeft nergens last van tot nu toe.
Toch in het vervolg maar even zeggen tegen andere mensen ;)
Door Peet
#56430
Er heerst gewoon wat...Beau was een dag of 2 geleden ook ziek, kotsen, diarree.....wel goed eten gelukkig...Dan is het weer een paar dagen over....En dan begint het weer....

Ik heb voor de zekerheid Prins Sr gekocht ipv Farmfood, wil toch ook even uitsluiten dat het aan een te 'zware' brok 's morgens zou kunnen liggen....
Door Truus
#56433
Peet schreef: Er heerst gewoon wat...Beau was een dag of 2 geleden ook ziek, kotsen, diarree.....wel goed eten gelukkig...Dan is het weer een paar dagen over....En dan begint het weer....

Ik heb voor de zekerheid Prins Sr gekocht ipv Farmfood, wil toch ook even uitsluiten dat het aan een te 'zware' brok 's morgens zou kunnen liggen....
Ze krijgen geen brokken maar versvlees met Fyto-mix en gaat normaal gesproken heel goed.
Hoop niet dat het een Virusje is, dan krijgen we die ander ook nog :-\
Door sharpie
#56451
Ik was laatst een dagje bij mijn fokker op bezoek en daar heeft mijn reu toen een boterham met leverworst en x aantal van die vleesstrips gehad, nou de volgende dag idd aan de dunne.
Door diana
#56672
nou... het schijnt te heersen hoor
ik heb de afgelopen maand het al 3x gehad 2x met boy en 1x met lady
ligt niet aan het voer...
op de club waren er vandaag weer 2 honden ook niet.
ik geef de volgende dag gewoon gekookte kip met rijst
of niks.
Door tieneke
#56686
Na het diarree-festijn verleden week is het niet meer teruggekomen!pfffff..
Tot 3 dagen terug het nollebakmonster in het donker een plekje in het weiland opzocht en er een winderig geluid uit hem kwam :o
Hij poepte er wat uit en ik zag de bui al weer hangen.
S'nachts de deur voor de zekerheid maar opengelaten.
De volgende dag zag ik dat het drapperig was van de avond ervoor,niet echt heel dun gelukkig!
De dag erna was het weer mooi hard.
Dus waarschijnlijk ook een virusje.
Tegenwoordig poept hij maar 1 keer per dag heel weinig,met de Rodi scheet hij meer dan normaal.
Vaak 2 keer per dag ???
Door avalon
#56692
Het zou best eens kunnen dat er weer een virusje heerst. Avalon heeft het een tijdje terrug ook gehad. En Donderdag was haar dochter hier en die had er ook last van. Ik zou voor de gekokte kip met wat rijst gaan, dat werkt bij Avalon ook altijd prima. Of een dagje vasten, maar wel water geven anders kunnen ze uitdrogen.
Door Truus
#56788
avalon schreef: Het zou best eens kunnen dat er weer een virusje heerst. Avalon heeft het een tijdje terrug ook gehad. En Donderdag was haar dochter hier en die had er ook last van. Ik zou voor de gekokte kip met wat rijst gaan, dat werkt bij Avalon ook altijd prima. Of een dagje vasten, maar wel water geven anders kunnen ze uitdrogen.
Ze drinkt wel maar is niet in haar hummetje. Vanavond heeft ze een klein beetje vers op. Volgens mij heeft ze geen koorts maar is lusteloos en slaapt veel.
We wachten even af. Wel zielig zo'n frummeltje :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door