Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Marianne VW
#565688
Weet iemand wat Frontline doet als het over de datum is? Ik vond nog drie pipetten die een jaar geleden op hadden moeten zijn. Is zo zonde van het geld (duur spul!) om ze weg te gooien maar het meisje bij de DA zegt dat ze niet weet wat de werkzame stof doet na zo'n tijd, minder werken of juist krachtiger werken.
Iemand een idee?
Door Laura2004
#565699
Ik heb bij mijn honden per ongeluk frontline gebruikt wat over de datum was en ze hebben er heel veel jeuk van gehad. Ik zou het weggooien!!!
Mijn ene hond (die heel gevoelig is voor dit soort dingen) heeft er nog steeds veel last van.
Door conleeuw
#565715
Marianne VW schreef: Weet iemand wat Frontline doet als het over de datum is? Ik vond nog drie pipetten die een jaar geleden op hadden moeten zijn. Is zo zonde van het geld (duur spul!) om ze weg te gooien maar het meisje bij de DA zegt dat ze niet weet wat de werkzame stof doet na zo'n tijd, minder werken of juist krachtiger werken.
Iemand een idee?
als het no om een paar weken ging dan had ik het waarschijnlijk wel gewaagd, maar een jaar vindt ik nogal lang, ik zou het niet meer gebruiken ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door