Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#564503
Ikijok hikt enorm heftig! Dat doet hij heel vaak. Weet iemand hoe dat komt? En kan ik daar iets aan doen? Of is dat niet nodig?

Rachel.
Door Lizzy
#564504
Hahaha, dit had Linga ook! Het heeft te maken met de groei en er is niks aan te doen. Ik zoek mijn topic even op!
Door Malamoods
#564506
Kunnen ze van dat groeien ook een beetje "vervelend" worden? Zeg maar, niet lekker in hun vel zitten? Beetje dwars zeg maar?

Vanmorgen heeft Ikijok drie keer gespuugd (wittig slijn ofzo) nadat hij zo enorm de hik heeft gehad. Eerst heel rustig en nu dus super druk (om achter het behang te plakken zeg maar! ;D). Hij eet wel goed...

Rachel.
Door Laura2004
#564519
Kai hikte ook heel erg toen hij een pup was en ik was daar zo bezorgd over dat ik met hem naar de DA ben geweest ::) (hij was mijn eerste hond hè).
Door conleeuw
#564617
Dot hikte ook enorm veel, kan mij nu niet meer zo heugen of Jazz zo erg hikten, gaat op een gegeven moment zelf over, ik denk niet dat het spugen met hikken te maken heeft? maar wellicht dat andere er meer/ander ervaring mee hebben ;) ik vindt het hikken vaak wel erg schattig :-*
Door roefus
#564619
Mijn kinderen hikten ook zo (toen ze klein waren) ;D
Zal dus inderdaad wel met de groei te maken hebben.
Gebruikersavatar
Door pike
#564692
pike had ook veel de hik toen hij pup was, telkens als hij een bakje had gegeten. Dan kwam hij de kamer ingesjeesd, liet een grote boer en had vervolgens een tijdje de hik. De hik heeft hij nooit meer maar die boer die laat hij nog steeds ;D
Door conleeuw
#564823
Kruimel schreef: Ik heb nog steeds regelmatig de hik ??? zou ik dan toch nog aan het groeien gaan?
;D tis niet te hopen, wij kunnen niet meer om hoog groeien, dus dat zou betekenen op zij groeien :( I'll pass ;D
Door roefus
#564825
tja...ik ga con niet herhalen.
Maar ze neemt me de woorden uit de mond.
Zoveel hikken Kruimel, op jouw leeftijd ??? ::)
Da's breedte-groei !
Door Mevroi Kruim
#564836
roefus schreef: tja...ik ga con niet herhalen.
Maar ze neemt me de woorden uit de mond.
Zoveel hikken Kruimel, op jouw leeftijd ??? ::)
Da's breedte-groei !
Afbeelding
Door tieneke
#564863
Alle drie onze Leonbergers hadden als pup de hik.
Kobus had wel het heel erg als pup werd er gewoon nerveus van ::) ::) ;D ;D
Tinus en Tara hadden het ook maar ik was er door onze eerste hond zodanig aan gewend geraakt dat ik mij niet zo druk maakte....het ging na een tijdje gewoon over.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door