Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#564472
als je de wormen ZIET betekent dat dat je kat al helemaal vol zit... en je dus veeeeeeeeeeeeeel te laat bent met ontwormen....

t zou moeten zijn: wist je dat je katten 4 keer per jaar ontwormd moeten worden al zie je geen wormen, dat komt dichter bij de waarheid!!!
dit is van een ander forum maar dit snap ik niet helemaal
hier word toch altijd gezegt dat je pas moet ontwormen als je vermoed of ziet dat er wormen zijn omdat je anders je kat volpompt met chemicalien die misschien helemaal niet nodig zijn?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#564476
Ontwormen werkt van moment van inname tot uitscheiding dus daarna kan er weer een besmetting plaatsvinden.
Dus ontworm je vandaag dan kan er overmorgen wel sprake zijn van een besmetting. Dus je kunt of 4 keer per jaar blind je dier vol vergif gooien of kiezen om een een paar keer per jaar eerst een mestonderzoek te laten doen of je let heel goed op en als je een vermoeden hebt van een besmetting kiest voor of een kuur of een mestonderzoek.
Door *Robin*
#564480
bedankt!!! ik dacht al ben ik dan gek ofzo?? :-\
maarja sommige mensen weten het altijd beter natuurlijk ;) ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door