Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#563791
[quote="nikèdog2000"]
mooi hoor die witte tanden
heb je hem leren lachen??????????/
[/quote]

nou om zijn tanden te ontbloten moesten we even zijn lippen omhoog doen hij bleef gewoon op zijn rug liggen je kan alles met hem uithalen
ziet er best eng uit , maar hij heeft nog nooit zijn tanden laten zien gelukig
Wat hij wel doet wanneer we thuiskomen is een soort van lachen ,
alleen Boy doet dat Lady nooit .
heel erg komisch om te zien .
Door Boefke
#565141
[quote="pippy"]
Sinds Boy aan de KVV & BARF zit zijn de tanden van bruin naar wit gegaan. ;D
[/quote]
Ik ben wel benieuwd hoe lang dat heeft geduurd bij jullie en of het zonder hulp van tandenborstel of iets dergelijks is weggegaan?
Mijn hond heeft nog steeds wat bruine randjes. Het is wel wat minder geworden, maar wil niet helemaal verdwijnen. Hij eet nu ik denk 2/3 maanden zelf samengesteld en daarvoor zo'n 9 maanden kvv.
#565225
Bij Boy ging het best heel erg snel :o
Denk na een half jaar ongeveer. Nu was het niet zo dat hij hele bruine tanden had (zoals een roker), maar wel echt van die vieze bruine randen langs zijn tanden en van die prut ertussen. :-X

Tandenborstels.........neuh die zijn voor mensen. ;D

Maar ik weet niet hoe oud Boefke was toen hij voor het eerst KVV kreeg? Boy was net 3 jaar geworden. Misschien dat dat ook scheelt?
#570381
;DOnze honden hebben door natuurlijke voeding en veel aan botten kluiven mooie en sterke witte tanden en kiezen.En hoe ontzettend veel ik ook van de honden kids hou,ik vind dat je met een tandenborstel en speciale tandpasta echt een beetje maf bezig bent!!Al die resten die tussen het gebit zitten worden meestal veroorzaakt door....brokjes!Met brokken poetsen ze inderdaad niet hun gebit,maar verontreinigen het juist.Waar gaan we naar toe met tandenborstels-tandpasta met oa leversmaak en de tandgaasjes??Laat een hond in zijn/haar waarde en ga het niet als een mens zien.Ik zie mezelf niet vol overgave een lap pens verscheuren en lekker doorslikken,daarom zijn onze honden ook echte HONDEN!!Tandenborstel?? :-X :-X
#571209
Met barfen wil het ook nog wel eens lukken om de laatste melktand eruit te krijgen!
Tegenwoordig lees ik zo vaak dat die er bij de dierenarts uitgehaald moeten worden. Nou bij Skik is de laatste met een maand of 9 door het eten van kipdrumsticks etc. er vanzelf uitgegaan.
Het cavaliertje van mijn zus (7 maanden) was hier laatst een weekje logeren. Hij krijgt normaal KVV en had ook nog een melkhoektandje dat vast zat. Ik kon het niet laten om hem ook een kipvleugeltje en toen dat goed ging een kipdrumstickje te geven. En ja hoor ook zijn tandje ging eruit!
Mijn zus blij! Zij zal haar hondjes nu naast de KVV ook af en toe een botje erbij geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door