Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#555760
ja via bernadette heb ik 2 muizen 1 hamster en 1 rat gekregen.
die zijn nu op en ik wil binnekort wel zelf bestellen maar dan moet ik wel een beetje kunnen splitsen met iemand anders word het gewoon te veel voor mijn ene vrieslade ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#555804
Als ze het hier lusten wil ik ook wel meedoen in de bestelling hoewel als ze het lusten wil ik wel gewoon 10 kilo ;D
Door tieneke
#557286
sylvia schreef: Als ze het hier lusten wil ik ook wel meedoen in de bestelling hoewel als ze het lusten wil ik wel gewoon 10 kilo ;D
Geen eigen gefokte konijntjes? ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#557314
tieneke schreef: Geen eigen gefokte konijntjes? ;D ;D ;D ;D
ksssssssssjjjjjjjjjtttt wegzezen jij >:(





;D
Door Bernadette
#558571
Whaha, nou stoppen voor wild doe ik dan nog net ff niet.... We maken wel bij roadkills opmerkingen... in de trant van: lekker happie voor de honden ;D

Onze mechelaar vind eendagskuikens snacks en de duitser wil het liefst hard wegrennen voor dat enge zielige kleine dooie puppiekipje.... whaha...

Ik had ook mijn twijfels of de katten muisjes etc. zouden eten volledig... Dus met vachtje enz. Ik heb om te testen gewoon een muisje bij de reptielenzaak gekocht. 90 cent waren ze per stuk, dus dat is natuurlijk volop te duur! Maar om te testen. Daar heb ik ook een rat meegenomen.

Je moet wel stevig in je schoenen staan, want ze proberen je gelijk levende mee te nemen, zodat je zelf kunt fokken. Maar ik ben geen held hoor. Hij legde het allemaal uit, hoe je ze dan dood moet maken... brrr...

Muisjes en hamsters hebben we zelf niet meer zoveel. Verkeerd ingekocht. Wel duiven en ratten en kuiks.
Door Bernadette
#561168
Loeka schreef: Ow gaat dat via Bernadette. Uiteraard wil ik ook gewoon betalen! ;D
Ik hoor net dat je in de buurt woont! Als je nog wil proberen stuur me een pb! Of Robin kan het voor je meenemen!
Door *Robin*
#561261
Bernadette schreef: Whaha, nou stoppen voor wild doe ik dan nog net ff niet.... We maken wel bij roadkills opmerkingen... in de trant van: lekker happie voor de honden ;D

Onze mechelaar vind eendagskuikens snacks en de duitser wil het liefst hard wegrennen voor dat enge zielige kleine dooie puppiekipje.... whaha...

Ik had ook mijn twijfels of de katten muisjes etc. zouden eten volledig... Dus met vachtje enz. Ik heb om te testen gewoon een muisje bij de reptielenzaak gekocht. 90 cent waren ze per stuk, dus dat is natuurlijk volop te duur! Maar om te testen. Daar heb ik ook een rat meegenomen.

Je moet wel stevig in je schoenen staan, want ze proberen je gelijk levende mee te nemen, zodat je zelf kunt fokken. Maar ik ben geen held hoor. Hij legde het allemaal uit, hoe je ze dan dood moet maken... brrr...

Muisjes en hamsters hebben we zelf niet meer zoveel. Verkeerd ingekocht. Wel duiven en ratten en kuiks.
Detje...bij welke reptielenzaak ben jij geweest? issie in de buurt? dan ga ik ze daar voorlopig wel halen dat vind ik niet zo erg... dan hoef ik ook niet steeds bij jou aan te kloppen want dan voel ik me af en toe ook wel eens lullig :-[ steeds maar vragen (lijkt wel of ik dan alleen maar voor de muizen kom :-\)
Laatst gewijzigd door *Robin* op wo 31 mei 2006, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bernadette
#561337
Vind 't best gezellig hoor! En Blitz is blij dat ie weer eens bij iemand op schoot mag ;D

Maar die reptielenzaak is echt mooi en groot!!! En ze hebben enge beesten! Niet te zuinig ;D Grote vijver erin met vissen en mooie planten. Van alles voor reptielen, vogeltjes hadden ze ook...

Het zit op de waalhaven. Als je langs de wielewaal rijd bij de kruising (stoplichten) rechtdoor dan de eerste afslag links na de stoplichten in dat straatje zit het aan de linkerkant.

Maar de ratten die ze daar hebben zijn groter als die ik heb!!! (nog groter ja!!!)
Door *Robin*
#561392
Bernadette schreef: Vind 't best gezellig hoor! En Blitz is blij dat ie weer eens bij iemand op schoot mag ;D

Maar die reptielenzaak is echt mooi en groot!!! En ze hebben enge beesten! Niet te zuinig ;D Grote vijver erin met vissen en mooie planten. Van alles voor reptielen, vogeltjes hadden ze ook...

Het zit op de waalhaven. Als je langs de wielewaal rijd bij de kruising (stoplichten) rechtdoor dan de eerste afslag links na de stoplichten in dat straatje zit het aan de linkerkant.

Maar de ratten die ze daar hebben zijn groter als die ik heb!!! (nog groter ja!!!)
mmm ok!! ik ga wel eens kijken (als we weer een auto hebben ::)) bedankt voor je spulletjes :-*

enne ik vind het ook gezelllig hoor als blitzie op schoot komt ;D :P 8)
Door Tineke *
#563174
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er hier geen muizen komen.Pierre viel haast spontaan flauw toen ik het idee opperde.Kost me weer een paar weken om hem te overtuigen.Deze ronde sla ik dus over.

Tineke
Door *Robin*
#563176
Tineke * schreef: Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er hier geen muizen komen.Pierre viel haast spontaan flauw toen ik het idee opperde.Kost me weer een paar weken om hem te overtuigen.Deze ronde sla ik dus over.

Tineke
ok jammer (ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor ik heb alleen een sterke maag ;D) me vriend vind die muizen en ratten in de koelkast ook maar zozo. hij is gelukkig wel tegen brokken, mede door zijn eigen hond die at alleen maar met de pot mee en is 13 geworden (blonde bouv) hij had ook al door dat er te veel troep in die brokken wordt gestopt zoals (voor mensen)afgekeurd pluimvee :-X
Door tieneke
#563178
Tineke * schreef: Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er hier geen muizen komen.Pierre viel haast spontaan flauw toen ik het idee opperde.Kost me weer een paar weken om hem te overtuigen.Deze ronde sla ik dus over.

Tineke
Denk dat er hier iemand flauw valt als ik muizen in huis haal,hij moet er niets van hebben...dood of levend ;D ;D
Door Bernadette
#563259
tieneke schreef: Denk dat er hier iemand flauw valt als ik muizen in huis haal,hij moet er niets van hebben...dood of levend ;D ;D
Denk ook niet dat je écht alles moet vertellen hoor in sommige gevallen ;D
Door *Robin*
#563277
Bernadette schreef: Denk ook niet dat je écht alles moet vertellen hoor in sommige gevallen ;D
hoe zou jij die mega vriezer van je willen verstoppen dan 8) ??? ;D gelukkig is daan een grote voorstander van vers :D ;D
Door Bernadette
#563643
Robin86 schreef: hoe zou jij die mega vriezer van je willen verstoppen dan 8) ??? ;D gelukkig is daan een grote voorstander van vers :D ;D
;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door