Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#562438
Ik geef nu groene leem, omdat één van mijn honden een allergische reactie had op een vlooienmiddel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#562460
Tineke * schreef: Wanneer geef je nu feitelijk groen leem?

Tineke
Als hele snelle en grondige inwendige (darm)reinigingskuur.
Door Lizzy
#562474
Ik geef het bij diarree die wat langer aanhoudt en ik geef het wanneer ik vind dat mijn hond een reinigingskuur nodig heeft (bijv. in geval van huidproblemen of na een enting ofzo).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#562680
Laura2004 schreef: Nu we het toch over groene leem hebben; Hoe lang kan je dat geven?
Ik zou het niet langer dan 3 weken achtereen geven. Dan 2 weken wachttijd en als de klachten nog niet over zijn, eventueel weer 3 weken.
Door Laura2004
#562685
Angelique schreef: Ik zou het niet langer dan 3 weken achtereen geven. Dan 2 weken wachttijd en als de klachten nog niet over zijn, eventueel weer 3 weken.
Dankje ;)
Door Rowena
#567530
hallo,
Groene leem werkt ook goed bij wonden (gehecht of niet) het trekt de ontsteking eruit.
Je moet alleen oppassen met implantaten (b.v. kunstheup of plaatjes/schroefjes) die kunnen afgestoten gaan worden door het lichaam

Groetjes
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door