Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#561381
Gisteren heb ik samen met een vriendin een verse boekmaag aan stukken gesneden :-X :-X maar wat ik me nu afvraag, heeft dit wel enig nut om te geven, voegt het iets toe aan het menu van mijn honden?
Door Lizzy
#561516
Ja, het wordt steeds meer echt poep, na de passage van de pens ;D (dan komt volgens mij netmaag en dan boekmaag). Je moet het niet al te goed schoonmaken, boekmaag, en dan is het volgens mij wel vergelijkbaar met pens. In het boek van Donath staat op pagina 122 en 123 iets over slachtafvallen en boekmaag. Het wordt steeds in 1 adem genoemd met pens. Analyses van boekmaag heb ik alleen niet, dus echt bewezen is het hiermee niet. Maar ook al zou het minder goe zijn als pens: ik denk dat het prima is om er af en toe wat van te geven!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#561691
Bedankt voor je antwoord Lizzy! :) Was al van plan het maar af en toe te geven, maar we hebben het niet schoongemaakt :-\. Het was net alsof je in de koeienstront stond te graaien :P ;D, gelukkig had ik handschoenen aan....

Dit was van een gewone koe of stier, maar misschien kunnen we over een paar weekjes dit van een biologische koe krijgen, ben benieuwd of we dan verschil kunnen zien.
Door Bullekes
#561953
Nitus schreef: Bedankt voor je antwoord Lizzy! :) Was al van plan het maar af en toe te geven, maar we hebben het niet schoongemaakt :-\. Het was net alsof je in de koeienstront stond te graaien :P ;D, gelukkig had ik handschoenen aan....

Dit was van een gewone koe of stier, maar misschien kunnen we over een paar weekjes dit van een biologische koe krijgen, ben benieuwd of we dan verschil kunnen zien.

handschoenen aan nee hier niet gewoon met blote handen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door