Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sandra en OJ
#561863
hoi,

ben al een tijdje aan het kijken naar de samenstelling van de menu's, om een idee te krijgen wat je zou kunnen voeren.
ik heb een bordeauxdog van 3,5 jaar die ongeveer 60 kg weegt... ik heb geen idee hoe ik een menu zou moeten samenstellen. is er iemand die me daar aub bij kan helpen?
ik heb ook totaal geen ervaring met barfen. (voer alleen rodi of smuldier door zn brokken) OJ is wat aan de magere kant, doordat hij zn brokken vaak slecht eet. vandaar dat ik denk over barfen, hopelijk eet ie dat beter. uiteraard niet van de een op de andere dag. maar rustig aan.

bedankt alvast
groetjes sandra
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#561868
Om te beginnen zou ik de brokken schrappen en alleen Rodi/Smuldier geven. Verder heel veel lezen hier en langzaam op Barf overstappen.
Door Bernadette
#561913
Ik heb twee honden, de één is "coldturkey" overgestapt op vers voer de ander is via bibi (vorm van kvv) overgestapt op vers vlees....

Ik zou eerst goed de informatie lezen die hier te vinden is. Daarna zou ik in de buurt op zoek gaan naar verschillende bronnen die je hebt en dan een voorbeeld menu hier op het forum plaasten.

er zitten hier genoeg mensen die graag met je meedenken!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door