Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#561765
Ik heb vanmiddag 3 runderstrotten gekocht.Ze zijn groot en een hele hoop vlees.Kan ik dat geven inplaats van een maaltijd?

Tineke
Door tieneke
#561766
Tineke * schreef: Ik heb vanmiddag 3 runderstrotten gekocht.Ze zijn groot en een hele hoop vlees.Kan ik dat geven inplaats van een maaltijd?

Tineke
Ja hoor ;)
Door Audrina
#561772
Je kan ze ook een klein beetje laten ontdooien en dan met een goede zaag o.i.d. in stukken zagen. Wat je niet gebruikt kan dan terug in de vriezer en dan kan je met zo'n kleiner stuk evt nog variëren.
Door tieneke
#561776
Audrina schreef: Je kan ze ook een klein beetje laten ontdooien en dan met een goede zaag o.i.d. in stukken zagen. Wat je niet gebruikt kan dan terug in de vriezer en dan kan je met zo'n kleiner stuk evt nog variëren.
Die krengen zijn taai hoor ;)
Hier geef ik een hele,Tara een kleintje van ong 500 gram en Tinus een grote van ruim 800 gram....
Door Audrina
#561780
tieneke schreef: Die krengen zijn taai hoor ;)
Hier geef ik een hele,Tara een kleintje van ong 500 gram en Tinus een grote van ruim 800 gram....
Daarom zei ik ook "met een goede zaag". Heb zelf vaak zat staan stuntelen met een mes, schaar of een niet zo'n goede zaag ;D pfffff wat een rotklus is dat dan.
Door tieneke
#561782
Audrina schreef: Daarom zei ik ook "met een goede zaag". Heb zelf vaak zat staan stuntelen met een mes, schaar of een niet zo'n goede zaag ;D pfffff wat een rotklus is dat dan.
Ik pak voor de grotere klussen wel de hakbijl 8) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door