Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cantos
#561551
Dien je met vers vlees s'avonds laat ook nog iets te geven dit alles heeft te maken met eventueel maagtorsie.
Ik weet dat je met brokken s'avonds laat nog iets moet geven, anders is de kans groter op een maagtorsie.
Door Lizzy
#561556
Het 's avonds laat voeren voorkomt helaas geen maagtorsie. Geldt voor brokken, geldt voor vers. Helaas zijn alle oorzaken van maagtorsie gewoon nog niet bekend. Maar ik geloof beslist dat een maagtorsie eerder optreedt bij brok-etende-honden als bij honden die vers/rauw gevoerd krijgen, bijvoorkeur in grote stukken. Ik verplaats je vraag overigens even naar medisch, want nu staat de vraag in de BARF categorie.
Door *Natasja*
#561602
Ik geef Beau (en Benthe dus ook, anders krijgen we scheve blikken) 's avonds laat nog wel een klein beetje eten, maar dat is omdat hij anders 's ochtends vroeg gal gaat spugen. Heeft dus niets met een maagtorsie te maken.
Door amiwoods
#562326
bij mij krijgen ze de laatste maaltijd pas tussen 8 en 9 savonds, ze hebben ook 1 vastendag, dus ze zijn er aan gewend ook wel eens niets op de maag te hebben. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door