Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boldy
#561314
Hallo allemaal weet iemand toevallig een adresje waar ik carnibest kan halen op Texel. We gaan er namelijk voor 10 dagen naartoe en aangezien we geen vriezer meenemen was ik benieuwd of er daar een verkoop punt is. Andere Suggestie's zijn ook welkom hoor.
Groetjes Wesley
Door Twiz
#561339
Op de site van Carnibest kun je zien of er een verkooppunt is, als er geen verkooppunt is kun je of in de DSZ kijken of er Duck of Energique verkocht wordt, of in de supermarkt kijken naar Rodi of Smuldier.

En anders, (voor acht dagen) gewoon bij slagers en poelier halen wat er toevallig te vinden is, een soort "primitief barf uit nood menu" ;)

Je kunt al voor minimaal twee dagen gewoon meenemen, zeker als je het een beetje geisoleerd kunt inpakken.
Door amiwoods
#561544
als je een koelbox hebt die je op de aansteker in de auto kunt aansluiten kan het aan de binnekannt na 4 dagen nog bevroren zijn.
Door tieneke
#561552
Gewoon lekker vakantiebarfen :P of even in de supermarkt kijken voor Smuldier of Rodi.
Door Jojo
#562102
In Den Burg ziet iig. wel een dierenspeciaalzaak. Wellicht dat ze daar wat kvv verkopen ???
En in de Koog zit een super de boer die heeft iig. rodi. Slagers zijn er ook makkelijk te vinden en supermarkten zat voor vlees. Zelfs een Aldi voor een diepvrieskip :P
Ow, en vis is er ook volop, dus een zalmkop kun je vast ook wel krijgen. Eerste 2 dagen kun je dus nog je eigen cb voeren, dan een dagje vis, dagje kip met een eitje erbij, dagje spiervlees uit de supermarkt, dagje bakje smuldierpens..........en zo kom je die vakantie al barfend door en ga je er ongemerkt mee verder als je weer thuis bent ;D
Laatst gewijzigd door Jojo op do 01 jun 2006, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
#562118
[quote="Jojo"]
In Den Burg ziet iig. wel een dierenspeciaalzaak. Wellicht dat ze daar wat kvv verkopen ???
En in de Koog zit een super de boer die heeft iig. rodi. Slagers zijn er ook makkelijk te vinden en supermarkten zat voor vlees. Zelfs een Aldi voor een diepvrieskip :P
Ow, en vis is er ook volop, dus een zalmkop kun je vast ook wel krijgen. Eerste 2 dagen kun je dus nog je eigen cb voeren, dan een dagje vis, dagje kip met een eitje erbij, dagje spiervlees uit de supermarkt, dagje bakje smuldierpens..........en zo kom je die vakantie al barfend door en ga je er ongemerkt mee verder als je weer thuis bent ;D
[/quote]Zo is het bij ons ook gegaan ;D
Door Boldy
#562240
[quote="Jojo"]
In Den Burg ziet iig. wel een dierenspeciaalzaak. Wellicht dat ze daar wat kvv verkopen ???
En in de Koog zit een super de boer die heeft iig. rodi. Slagers zijn er ook makkelijk te vinden en supermarkten zat voor vlees. Zelfs een Aldi voor een diepvrieskip :P
Ow, en vis is er ook volop, dus een zalmkop kun je vast ook wel krijgen. Eerste 2 dagen kun je dus nog je eigen cb voeren, dan een dagje vis, dagje kip met een eitje erbij, dagje spiervlees uit de supermarkt, dagje bakje smuldierpens..........en zo kom je die vakantie al barfend door en ga je er ongemerkt mee verder als je weer thuis bent ;D
[/quote]

Super bedanktvoor je ractie. Wie weetof ik dan inderdaad over ga op barf. Murdock krijgt nu weleens sardientjes of wat kippen nekjes dus ik was er wel al een beetje mee bezig maar wie weet wat er nog komen gaat .
Door Suzanne
#563055
Hoihoi,
De dierenspeciaalzaak in Den Burg (volgens mij de enige op het eiland) verkoopt in ieder geval rodi en energique, maar ik ben niet zeker van welke varianten.
Er lag ten tijde van mijn bezoek, een anderhalve maand geleden) ook lamshart (gesneden en wel) in de vriezer daar. Er lag nog meer, maar dat ben ik ff kwijt.

Verder weet ik niet wat er aan kvv in de normale supermarkten verkrijgbaar is, maar je komt een heel eind met een mix van kvv en barf, zeker als het gaat om een vakantie denk ik.

Voor de eerste 2, maar misschien wel 3 dagen kun je mits goed verpakt vast CB meenemen?

Groetjes,
Suzanne
Door Femke
#563390
als je het goed verpakt in een koelbox met een paar elementen erbij kom je een aardig eind hoor.
als je het goed koud meeneemt, evt de rollen nog inpakt met alu-folie dan duurt het wel een dag of wat voor het volledig ontdooid is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door