Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#560630
Zo... gisteren lekker gevist... Heb wat opzij gelegd voor mn Filoutje. ;D

Wat vinden jullie van volgende soorten?? Van die eerste heeft meneer gisteren één groter exemplaar van het aanrecht gepikt ::) en hij had blijkbaar geen problemen. :)

Vraag me geen namen... want ken er geen. Alleen van die eerste : isparos... en die lange bruine iets in de aard van de sigaret rokende vis ::) maar daar hadden ze ook een andere naam voor, maar die ben ik natuurlijk vergeten. Die bruine voelt ook mals aan, op de ruggegraat na.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zou ik hier alles van durven geven??
Door pluto19612002
#560679
:D mooie vangst!
:-[ ik zou het niet durven geven. Als de mensen het daar ook gewoon eten lijkt het me prima!. Het lijkt overigens bij die rode vis wel of hij een gezwelletje in z'n buik heeft? Of zie ik ze nou gewoon vliegen :-\
Door Filou
#560692
nee, die buik ziet er inderdaad dik uit... maar ja.. da's misschien normaal bij die vis... ik heb die eerder ook nog nooit gezien. :)
Door Femke
#560696
Filou schreef: nee, die buik ziet er inderdaad dik uit... maar ja.. da's misschien normaal bij die vis... ik heb die eerder ook nog nooit gezien. :)
misschien barst 'ie wel van de eitjes?
Door Laura2004
#560698
Femke schreef: misschien barst 'ie wel van de eitjes?
Dat dacht ik ook. Ik zou die visjes lekker zelf opeten. Ze zien er lekker uit ;)
Door Laura2004
#560714
Filou schreef: ik ben geen viseter, ik geef ze lekker aan Filou, vooral die blauwe en die bruine... ;D
Dan zou ik ze ook aan Filou geven ;) Ik eet zelf ook geen vis (ben vegetariër), maar als ik nog vis had gegeten had ik ze lekker zelf opgegeten. :D
Door Filou
#560723
geef mij maar eerder een zeetong, of een stuk zalm of kabeljauw... maar niet van zo'n rare gevallen... lol
Door Filou
#560823
oh ja;.. en zou ik die moeten invriezen?? Want ze beweren dat er in de zeevis ook bacterien en dergelijke zouden kunnen zitten...
Door 202Spots
#560841
Filou schreef: oh ja;.. en zou ik die moeten invriezen?? Want ze beweren dat er in de zeevis ook bacterien en dergelijke zouden kunnen zitten...
Ik zou ze allemaal geven hoor.
Maar het is toch TEveel om in 1 keer te eten?
dus je vriest ze evengoed wel in denk ik?
Ik vries ook meestal alle vis,maakt niet uit of 't zoet of zoutwater vis is.
Laatst gewijzigd door mahuni op di 30 mei 2006, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#560844
Houdt Filou van vis?
Zo ja, dan lijkt me dit een exclusief maaltje :D
Door Filou
#560845
@ 202spots > Ik heb ze inderdaad in porties gedaan van 100 à 200 gr. Dus ja, ze zullen wel zeker een paar dagen in de vriezer liggen. :)

@ Roefus > Filou zou een moord begaan voor vis ;D
Door roefus
#560850
Filou schreef:
@ Roefus > Filou zou een moord begaan voor vis ;D
Dan was ik er zo mee klaar! ;D
En had Filou de dag van zijn leven :D
Door Filou
#560874
ik denk wel dat ie het zal lusten, want die eerste vis, daar heeft hij een grote van 't aanrecht afgepakt, en ik kreeg het niet meer terug... lol
Door roefus
#560876
Filou schreef: ik denk wel dat ie het zal lusten, want die eerste vis, daar heeft hij een grote van 't aanrecht afgepakt, en ik kreeg het niet meer terug... lol
;D ;D ;D hij waardéért het tenminste ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door