Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#560374
Ik vooralsnog in de supermarkt. Maar ik ben nog niet zo'n doorgewinterde Barfster. ::)
Begin nu net een beetje de islamitische slagers hier in Almere te ontdekken.
Door tieneke
#560377
Mieke L. schreef: Ik vooralsnog in de supermarkt. Maar ik ben nog niet zo'n doorgewinterde Barfster. ::)
Begin nu net een beetje de islamitische slagers hier in Almere te ontdekken.
Met een kleinere hond is het nog te doen denk ik? :-\
Maar met de nollebakkers hier gaat er toch wel wat meer doorheen....ruim anderhalf kilo met zijn tweetjes.
Per maaltijd.
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 29 mei 2006, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#560380
Ik moet zeggen ik loer op vlees met stickertje - 35%!
Bij mijn supermarkt is het vlees 2 dagen voor de uiterste verkoopdatum 35 procent afgeprijsd dan is het best te doen! En idd. Skik krijgt +/- 200 gram per dag dus dat is niet zoveel!
Door roefus
#560390
Vraag me dat nog 's over een jaar.
Anders ga ik nu met allemaal namen gooien, waar je absoluut niet rijker van wordt.
Ik probeer af te bouwen (de prijs dan, hè?) ;D
Door tieneke
#560394
Mieke L. schreef: Ik moet zeggen ik loer op vlees met stickertje - 35%!
Bij mijn supermarkt is het vlees 2 dagen voor de uiterste verkoopdatum 35 procent afgeprijsd dan is het best te doen! En idd. Skik krijgt +/- 200 gram per dag dus dat is niet zoveel!
Ruilen? :P
Door roefus
#560395
Edwin en Brenda schreef: Ga morgen eens zoeken bij de AH voor die 35% stickertjes. Gelukkig is het hier maar 1 hond, en niet zoveel per keer.
Misschien ook een keer naar de markt?
Door EdwinK
#560548
Nou, die voordeelslager hebben wij dus hier wel, maar zo heel voordelig was die nou ook weer niet. Dus maar eventjes naar Super De Hein geweest.
Door Lizzy
#560551
Ik haal runderkopvlees bij de biologische slager, maar veel dierenwinkels verkopen ook wel kopvlees.

Lamsvlees en geitenvlees bij de Islamitische slager.

Hertenvlees is pas voor me meegenomen uit de Mill.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door