Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#560180
Wat betalen jullie voor verse sardines ?

Ik heb net wat meegenomen bij de MAKRO kostte 4,50 per kg.
Ik heb geen flauw idee of dit duur, goedkoop of normaal is.
Ik wilde het een keertje proberen en ik had ca. 1100 gram, dat waren ca. 14 stuks geloof ik.

Bjuly en Noël hebben er beiden 1 rauw opgegeten, de andere zijn er nog mee aan het miepen ...... ::)
Door Sella
#560192
Op de markt 2 kg voor 5 euro, wel ingevroren ik heb ze niet geteld eerlijk gezegd maar vorig jaar gemarineerd op de bbq gegooid. De buuv heeft het vorige week ook betaald.
Door tieneke
#560197
Hier in Tsjechie kosten ze een kleine 100 kc=3,50 euro.
Zijn wel vers maar voor die prijs geef ik dan wel lekkere verse makreel die maar 1,50 euro per kilo kost ;)
Of zalm...
Door roefus
#560233
Ik kon ze hier op zaterdag vers bij de Islamiet krijgen ä 3,60 per kilo.
Maar Roefus lust ze niet, dus 'uit met de pret'.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#560248
Skik ook niet, maar ik ga het nog maar een keer proberen in kleine stukjes en door iets anders gemengd. Ik hoop dat hij het ooit nog gaat lusten.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#560252
Ik haalde ze bij de viswinkel in Zutphen, bij die grote parkeerplaats, Polsbroek heet dat daar geloof ik. Dat zijn grote sardientjes, ongeveer 100 gr per stuk in zakken van ongeveer 1 kilo en de prijs is verschillend soms 4,50 en de laatste keer 6,00 :(. Ga dus maar op zoek naar een ander visadres.

Heeft de rest hun sardientje nu al op gegeten?
Door Antonia
#560279
Karin & Pyrs schreef: Wat betalen jullie voor verse sardines ?

Ik heb net wat meegenomen bij de MAKRO kostte 4,50 per kg.
Ik heb geen flauw idee of dit duur, goedkoop of normaal is.
Ik wilde het een keertje proberen en ik had ca. 1100 gram, dat waren ca. 14 stuks geloof ik.

Bjuly en Noël hebben er beiden 1 rauw opgegeten, de andere zijn er nog mee aan het miepen ...... ::)
Ik haal de sardines ook bij de Makro, omdat ik voor vis nog geen ander adres heb. Overigens koop ik niet de verse sardines (die zijn duurder) maar uit de diepvries. Dan kost een zak van een kilo € 3,95.
Door Audrina
#560451
De prijs van verse dat verschilt per keer, ligt er maar net aan wat voor sardientjes ze op dat moment hebben bji de visboer. De ene keer zijn het net guppies en de andere keer lijken het wel haringen. Maar meestal tussen de 3 euro en de 4,50 per kilo. Ze hebben daar ook diepvriessardines en die zijn 4,25 voor een zak met 10 tot 12 stuks / 1 kg.
Door Laura2004
#560455
Ik betaal overal 4.50 euro per kilo, in Dordrecht op de markt bij iedere viskraam en in Rotterdam op de markt ook bij iedere viskraam, ik vind het verschrikkelijk duur. :(
Door - pien -
#560461
Audrina schreef: De prijs van verse dat verschilt per keer, ligt er maar net aan wat voor sardientjes ze op dat moment hebben bji de visboer. De ene keer zijn het net guppies en de andere keer lijken het wel haringen. Maar meestal tussen de 3 euro en de 4,50 per kilo. Ze hebben daar ook diepvriessardines en die zijn 4,25 voor een zak met 10 tot 12 stuks / 1 kg.
Zoiets betaal ik ook voor de sardines, maar eerlijk gezegd krijgen ze die zelden, sinds ik gratis visafval kan ophalen.
In de viswinkel waar ik wel es kibbeling koop voor de kinders, vroeg ik om visafval en toen kwam er een hele emmer tevoorschijn:graat met kop en veel vlees eraan van zalm en zalmforel en witvis...
De eerste keer sardines was geen succes, toen hebben de katten het opgegeten, maar de tweede keer at Kees het wel met wat aanmoediging van mijn kant en hadden de katten weinig kans ;D
Door Jojo
#560539
Ik haal ze voor 4,50 ingevroren zak van een kilo bij de visboer. Maar ik doe het niet weer, want ze komen er haast weer sneller uit dan dat ze er in gaan; JOey kan er niet tegen :'(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door