Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daphne
#559558
We zijn sinds een week over op BARF i.c.m. Carnibest. Carnibest was hij al maanden aan gewend. Nu heeft hij afgelopen week zijn botten gehad (kippennekken en kalfsbotten) en o.a. orgaanvlees. Mijn menu had ik ter controle op barfplaats en naar aanleiding daarvan heb ik de hoeveelheid orgaanvlees aangepast.
Nu heeft hij de afgelopen nacht wel een keer of 3 gepiept ter kennisgeving dat hij eruit moest en dat was niet voor niets. Hij had behoorlijke diarree. Vandaag is zijn vastendag, kan ik dat nog wel doen?
Kan dit een oorzaak zijn van het beginnende BARF'en?
Door Laura2004
#559560
Dat kan ja, maar het kan ook zijn dat je hond een virusje te pakken heeft.
Hoe oud is jouw hond eigenlijk? Als je hond nog zo jong is als op de foto dan zou ik geen vastendag doen hoor ;)
Als je hond al wat ouder is kan je gerust een vastendag inlassen. Eén van mijn honden heeft vaak last van haar darmpjes en als ik haar een dagje laat vasten dan is het vaak weer wat beter.
Ik je hond goed in de gaten houden en zorgen dat hij genoeg vocht binnenkrijgt.
Door Daphne
#559598
Bedankt!
Virus zou inderdaad kunnen maar omdat het precies samenvalt met het BARFen, dacht ik daaraan.
Balou is 3 jaar oud. Dus vasten tijdens diarree kan geen kwaad? Vocht zorg ik zeker voor, als het vandaag aanhoudt dan krijgt hij vanavond wat O.R.S. zoutoplossing.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door