Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jojo
#557337
Ik kreeg met het bestelmailtje van mn verkooppunt medegedeeld dat de carnibest per 1 juli duurder wordt. Hebben jullie dat ook, of is dat per verkooppunt verschillend?! Dan moet ik nog maar even flink inslaan :P
Door Sella
#557361
Ik heb net een mailtje naar mijn verkooppunt gestuurd of het een fabrieksverhoging betreft of een verhoging vanuit het verkooppunt.
Ik heb sowieso eind juni weer voorraad nodig. Dan neem ik als het een grote prijsstijging is maar 50 kg extra op voorraad.
Als ik antwoord heb zal ik het hier even vermelden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#557395
[quote="Jojo"]
Ik kreeg met het bestelmailtje van mn verkooppunt medegedeeld dat de carnibest per 1 juli duurder wordt. Hebben jullie dat ook, of is dat per verkooppunt verschillend?! Dan moet ik nog maar even flink inslaan :P
[/quote]

Wat gaat het dan kosten tegen die tijd?
Door Jojo
#557424
[quote="Steph"]
Hoeveel betalen jullie eigenlijk?
[/quote]
Ik betaalde al 3 euro de kilo, strax dus 3,10 >:(
Maar ok, ze komen het dan wel thuis brengen ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#558924
[quote="nelb"]
De goedkope runderriblap bij buurtsuper kost hier € 7.99 per kg. Dus carnibest is nog wel goedkoper, gelukkig :)



Nel


[/quote]

Als dat je enige mogelijkheid voor boodschappen is dan hoop ik dat je Rotchild heet :o

Hier is het geregeld in de aanbieding
Door K&D
#558944
Wat is hier ongeveer en welke supermarkt?

[quote="sylvia"]


Hier is het geregeld in de aanbieding
[/quote]
Laatst gewijzigd door K&D op zo 28 mei 2006, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nelb
#558980
Er is wel eens een aanbieding..........

en er is nog 1 mogelijkheid hier: de keurslager, maar de prijzen daar wil je vast niet weten. :o

En nee .......... ik heet geen Rotschild :(

Nel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door