Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door carlala
#558637
Ik ben langzaam aan het overstappen op BARF.
Bij mij zit het ontbijtje er nog in, en wil dat ook graag blijven geven al is het maar wat kleins.

Ik dacht ik geef hem als ontbijt 2 of 3 kippenekken.
En dan s'avonds zijn diner, kopvlees, rib, etc..

Maar als ik s'avonds rib of kip- eendepoot geef kan ik dan niet beter de kippenek s'ochtends weglaten en dan bv prutje huttekase met komkommer of weet ik veel wat geven?
Door Lizzy
#558745
[quote="carlala"]
Ik ben langzaam aan het overstappen op BARF.
Bij mij zit het ontbijtje er nog in, en wil dat ook graag blijven geven al is het maar wat kleins.

Ik dacht ik geef hem als ontbijt 2 of 3 kippenekken.
En dan s'avonds zijn diner, kopvlees, rib, etc..

Maar als ik s'avonds rib of kip- eendepoot geef kan ik dan niet beter de kippenek s'ochtends weglaten en dan bv prutje huttekase met komkommer of weet ik veel wat geven?

[/quote]

Het hangt er vanaf. Als je nu al op 50% vleesbot zit, dan zou ik in de ochtend niet iedere keer kippennekken gaan geven want dan wordt het wel erg veel bot. Als je 7 dagen per week yoghurtprutjes gaat geven, dan wordt het weer zoveel yoghurtprutjes... Kun je 's morgens niet een beetje afwisselen? Of gewoon de ontbijtjes weg laten?
Door carlala
#558761
Afwisselen ja.
Ontbijt weglaten, liever niet.
Ik wil liever de prak over 2 keer verdelen en dan 1/3 ochtend en 2/3 avond.

Maar wat ik voorstelde nekken weglaten en vervangen door yoghurt ofzo als er s'avonds bot/rib gegeven gaat worden.

Of ochtend de vis, 100/150 gram en avond het vlees :-\
Door Lizzy
#558785
Als het maar zo weinig is qua hoeveelheid, dan kun je best een yoghurtprutje geven hoor. Wissel je dat af met kwark, huttekase, ricotta en dan met of wat fruit of gemalen nootjes/zaadjes (rauw) of een eitje ofzo.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door