Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door willeke
#5585
Hallo,ik lees al een tijdje mee en heb nog een paar vraagjes.
Voor Rodi compleet hou je dan ook 20 a 25 gram per kilo gewicht aan?
Ik las hier ergens over een kennel of fokkersverpakking die veel goedkoper zou zijn,voor de gewone doosjes betaal ik 1,05(supermarkt),ging in de dierenwinkel grootverpakking halen (5 doosjes) Koste daar 5 euro,de gewone doosjes 1,35.
Werd deze verpakking bedoeld met kennelverpakking of is het nog in grotere vorm te koop?Of kopen jullie het elders?
Groetjes Wil
Door Joey_Arie
#5586
Hoi wil

Welkom hier overigens :)
Ik heb zelf energique en koop dat indd in een grootverpakking. 12 kilo welteverstaan.
Echter moet je hier natuurlijk wel de ruimte voor hebben he :)

Rodi grootverpakking? Ik ken het niet. maar ze zullen het ongetwijfeld wle hebben.

en er zijn vast andere die je er meer over kunnen vertellen
Door sylvia
#5587
Je moet gewoon de rodi zelf bellen en vragen waar een kennel grossier in je buurt zit die rodi verkoopt.
Daar koop je het per doos van ik dacht 7 kilo of dat moet weer veranderd zijn die aantal kilo's veranderen elke keer bij de rodi,dan veranderen ze weer de manier van verpakken.Dat is een heel stuk goedkoper dan in de winkel.
Groetjes Sylvia
Door Lizzy
#5588
Aangezien dit geen "zelf samenstel-vraag" is, heb ik deze vraag verplaatst naar een andere categorie (kant-en-klaar versvlees).
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door