Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Twister
#55675
Deze vraag geldt ook voor de Barfers onder ons:

Schrijven jullie op wat jullie de honden geven per dag aan voer?

Mij leek dit wel handig en ben nu dus ook aan het stoeien in Excell om een staatje te maken, waar ik alles op in kan vullen, maar het wil nog niet lukken.....
Door Jose
#55701
Goed idee

Ga ik ook eens doen. Lijkt me wel handig dan kun je zeker nu in het begin zien en bij houden wat je ze allemaal geef. Is het al gelukt met je staatje.
Door Twister
#55705
nee ben nog druk bezig, zo gauw ik een resultaat heb post ik het wel hier ;)
Door Ineke
#55709
Wat dat betreft ben ik een echte ambtenaar.
Ik houd alles bij wat er bij te houden valt, dus ook het voer van mijn honden, gewicht, hoogte en wat nog meer bij te houden valt ;D
Door Twister
#55717
[quote="Ineke"]
Wat dat betreft ben ik een echte ambtenaar.
Ik houd alles bij wat er bij te houden valt, dus ook het voer van mijn honden, gewicht, hoogte en wat nog meer bij te houden valt ;D
[/quote]

Ik dus ook :-[ Heb een speciale hondenagenda, waar ik alles wat ooit van belang kan worden opschrijf. Altijd handig als je naar de DA moet oid. Alleen als ik daar ook nog bij ga zetten hoeveel gram CVV ze hebben gehad en of ze groene mix, yoghurt of weet ik veel hebben gehad, wordt het zo onoverzichtelijk, dus ik dacht: ik maak invullijsten, werkt wel handig. Alleen het lukt niet echt.............
Door Femke
#55861
[quote="Twister"]
[quote="Ineke"]
Wat dat betreft ben ik een echte ambtenaar.
Ik houd alles bij wat er bij te houden valt, dus ook het voer van mijn honden, gewicht, hoogte en wat nog meer bij te houden valt ;D
[/quote]

Ik dus ook :-[ Heb een speciale hondenagenda, waar ik alles wat ooit van belang kan worden opschrijf. Altijd handig als je naar de DA moet oid. Alleen als ik daar ook nog bij ga zetten hoeveel gram CVV ze hebben gehad en of ze groene mix, yoghurt of weet ik veel hebben gehad, wordt het zo onoverzichtelijk, dus ik dacht: ik maak invullijsten, werkt wel handig. Alleen het lukt niet echt.............
[/quote]

Sjemig............ik weeg niet eens af hoeveel voer ze krijgen, gaat allemaal op het oog.
Ik weeg mijn honden nooit, ik weet nu nog niet wat ze morgen eten of hoe laat...

slecht vrouwtje ben ik eigenlijk ;D
Door SHIVA
#56540
Sjemig............ik weeg niet eens af hoeveel voer ze krijgen, gaat allemaal op het oog.
Ik weeg mijn honden nooit, ik weet nu nog niet wat ze morgen eten of hoe laat...

slecht vrouwtje ben ik eigenlijk ;D
[quote][/quote]

Nou ik ben dan ook een slecht vrouwtje ;)
ik hou helemaal niets bij
geef mijn honden op de vaste tijden hun eten
en hou het voor mezelf wel bij hoeveel bot en pens en vis en dergelijke ze hebben gekregen
maar opschrijven nee dat niet
gr shiva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door