Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ornella
#557425
Weten jullie of het mogelijk is kvv te verkrijgen in het buitenland? Ik zoek info voor Italie en ook voor scandinavie (denemarken, Noorwegen, Zweden)
Door amiwoods
#557434
ik denk dat je het beste kontakt op kan nemen met de leveranciers van de KVV merken die kunnen je wel vertellen waar het heen wordt geexpoteerd.
ik weet dat Duck ook in engeland te krijgen is en dat er ook energique wordt geexporteerd naar het buitenland.
Door Ornella
#557449
[quote="Truus"]
Ik heb wel een Italiaanse Barflijst voor je:

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=15325
[/quote]
Dankjewel, maar in ben italiaanse, dus dat is het probleem niet. Trouwens, er zijn een paar foutjes in die lijst, aan wie moet ik het doorgeven?

Maar een heleboel italiaanse vrienden van mij beginnen geinteresseerd te raken aan barf en kvv, en vragen aan mij of zij ook kvv kunnen vinden. Vandaar dat ik het vraag.
Bedankt in ieder geval. ;)
Door Truus
#557455
[quote="Ornella"]
Dankjewel, maar in ben italiaanse, dus dat is het probleem niet. Trouwens, er zijn een paar foutjes in die lijst, aan wie moet ik het doorgeven?

Maar een heleboel italiaanse vrienden van mij beginnen geinteresseerd te raken aan barf en kvv, en vragen aan mij of zij ook kvv kunnen vinden. Vandaar dat ik het vraag.
Bedankt in ieder geval. ;)
[/quote]
Deze lijst komt uit de Bibliotheek over Barf en ik heb het gewoon over genomen :-\. De hernieuwde lijst zou je hier ook in kunnen plaatsen ;).
Door *Axel*
#558390
Ik woon in Oostenrijk (bij Kufstein) en laat Duck vanuit Belgie bij me thuis leveren.
Misschien is er een mogelijkheid om een nog grotere hoeveelheid samen aan te kopen met die Italiaanse vrienden van je om de transportprijs wat te drukken.
In welke streek wonen ze?
Door Ornella
#560210
Het is wel een goed idee, maar helaas zijn het een aantal mensen en over heel Italie verspreid, van het noorden t/m Napels. Maar ik zal het "in de groep gooien", en kijken wat voor reacties er komen.
Ik laat het je weten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door