Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Twister
#55634
Weer even een vraagje van mij. Ik heb hier de 250 grams verpakkingen liggen van de groene mix van Carnibest. Maar als ik hier de hondjes groene mix geef komt zo´n verpakking niet op, ik houd nog een half zakje over. Hoe doen jullie dat? Hakken jullie voor het ontdooien de verpakking doormidden ofzo?
Door Lizzy
#55641
Ja, ik dus wel. Door midden hakken en 1 helft terug de vriezer in.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 20 feb 2004, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#55756
ik heb 500 grams verpakkingen en qyan krijgt om de dag 125 gram.
ik leg het ongeveer 45 min uit de vriezer, hak/ zaag het in vieren en de rest gaat terug de vriezer in.
Door Nelly
#55832
Wat overblijft gaat hier in een goed afsluitbare doos ;D de koelkast in voor de volgende dag.
Door Peet
#56426
Precies, ik ook...in een tupperware bakje in de koelkast voor morgen....

Peet
Door Elvira
#56693
ook hier gaat het in een goed afsluitbaar bakje (i.v.m. geur) en in de koelkast. Nu heb ik fytomix van bibi, dat is 500 gram, anders heb ik carnibest en dat is 250 dat is wel wat makkelijker. Ik moest wel lachen : er staat op : niet geschikt voor menselijke consumptie, dat was ik echt niet van plan.
Zingaro heeft diarree gehad en met de fytomix ging het een stuk beter.

Groetjes Elvira
Door Truus
#56694
Hier gaat het ook in de koelkast in een goed afgesloten plastic bak.
Vaak hak ik het als het nog bevroren is om het te verdelen.
Door Lizzy
#56696
[quote="Elvira"]
Ik moest wel lachen : er staat op : niet geschikt voor menselijke consumptie, dat was ik echt niet van plan.
Groetjes Elvira
[/quote]Whahaha, nee, da's inderdaad echt niet nodig om te vermelden!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door