Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Steph
#557619
4 maanden geleden heb ik een hond verloren door maagtorsie, dan blijf je naturrlijk superalert bij je andere honden. Mijn hart sprong er daareven bijna uit. Had juist mijn hond eten gegeven, normaal komt ze dan naar binnen en legt ze haar. Nu bleef ze rondjes lopen, toen dronk ze even (doet ze anders nooit na eten).Toen ik voelde aan haar buik was die heel hard. Ik stond hier al met de telefoon in mijn handen, want ik wil geen 2-de keer te laat zijn. Toen ging mevrouw haar gaan leggen voor te slapen. Zou dit gewoon wat gas geweest zijn in haar buikje, gelijk wij ook kunnen hebben wanneer je wat te veel gegeten hebt.
Ben er niet goed van. Het is nu al 15 minuten geleden en haar buik zwelt niet op, OEF...
Door ~Joke~
#557636
Daar ben ik gisteren ook zo bang voor geweest. Ze hadden hier 's morgens een penskluif gehad. In de loop van de dag ging Kyra zich steeds vreemder gedragen. Ze stond maar te staan, ze bibberde en als ze liep, liep ze achteruit. Ze had ook een harde buik en gaf pijn bij haar maag aan. Het heeft zo tot zo'n 5 uur in de middag geduurd. Heel eng. Ik was bang voor een verstopping omdat ik dat al twee keer met Penny heb meegemaakt. Toen heb ik haar nog een keer in de tuin gelaten en heeft ze denk ik gepoept en was het over.
Door dunja
#557822
Wat zal jij in je rats hebben gezeten!! zeker na het overlijden van je vorige hond. Ja, je word gek als ze zich niet goed voelen of als het lijkt of er iets mis is. Ben blij dat het zo is afgelopen !!pff!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door