Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#556539
Beide jongens zijn hier aan de diarree (buurhonden ook al) en ik hoorde van Connie, die elders woont, dat haar honden ook aan de dunne zijn. Nog meer honden met dezelfde klachten?

Joep heeft echt waterdunne ontlasting en Joris gewoon dun. (Jaja ik heb het in gradaties). Hoop dat het snel weer afzakt.

Wilde trouwens net een mestonderzoek laten doen bij Joep, totdat ik hoorde dat er meer met diarree zijn. Kijk het tot zondag aan en anders gaan we maandag de potjes voor het mestonderzoek halen.
Door Lizzy
#556662
Ja, hier heeft er ook wat geheerst. Van de week hebben Pinkel en Linga allebei 2 dagen last van diarree gehad en ik ben zelf ook al een paar dagen helemaaaal niet lekker.....
Gebruikersavatar
Door Nitus
#556667
Hier gelukkig geen diaree, en ik hoor er bij ons in de omgeving ook niemand over. Maar goed bij jullie kan er natuurlijk wél een virusje rondzwerven. Heb je groene leem in huis? Werkt meestal als een speer bij diaree.
En anders idd een mestonderzoekje laten doen, kan nooit kwaad natuurlijk ;).
Beterschap met de jongens :-*,
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#556941
Fijn dat het weer wat beter gaat met de heren.
Hier gelukkig geen problemen. Zelfs eerder omgekeerd. Jory is dinsdagochtend geopereerd, en heeft sindsdien nog maar 1 drolletje gedaan.
Ik was bang dat ze, door de antibiotica die ze krijgt, aan de dunne zou gaan, maar daar is gelukkig geen sprake van!
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#557205
Bas is al vanaf zondag aan de race. Zelfs zo dat hij me 's nachts "oppiept" om er uit te kunnen! Ook heb ik al een paar keer de vloer kunnen schoonmaken inclusief mijn witte berber.... dus ja, volgens mij heerst er iets (hoewel ik nog geen andere honden hier in de buurt gezien heb die er ook last van hebben....).

Het gaat nu langzaam de goede kant weer uit maar goed is het nog niet.
Door Ike
#557210
Gelukkig dat het al weer iets beter gaat , hier geen last en dat wou ik ook zo maar houden ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#557704
Ivonne schreef: Bas is al vanaf zondag aan de race. Zelfs zo dat hij me 's nachts "oppiept" om er uit te kunnen! Ook heb ik al een paar keer de vloer kunnen schoonmaken inclusief mijn witte berber.... dus ja, volgens mij heerst er iets (hoewel ik nog geen andere honden hier in de buurt gezien heb die er ook last van hebben....).

Het gaat nu langzaam de goede kant weer uit maar goed is het nog niet.
Ik heb inmiddels al meer mensen hier gehoord met honden met dezelfde klachten, dus ik denk idd dat er iets heerst. Vandaag ook hier geen problemen.
Door Hanny
#557939
Mag toch hopen, dat het niet nog iets verder oostwaarts komt. Karmijn is binnenkort uitgeteld en sinds het laatste nest, sla ik helemaal op tilt bij diarree.
Dat het ons bespaart mag blijven!!!!!!
Ik denk wel, dat er altijd wel ergens iets heerst, Maar nu niet. a.u.b.

Hanny
Door conleeuw
#558012
Pauline schreef: Nou Hanny, hier is het over hoor! ;D
hier pruttelt het nog een beetje na, maar ik geloof dat het nu ook zowat over is ;D zucht van opluchting ;D ;D
Door nikèdog2000
#558843
donderdag naar biddinghuizen geweest veel honden bij elkaar
heeft mijn oudste hondje van9,5 jaar voor het eerst in zijn leven
de spuitpoep
hij wilde zelf niet eten
sávonds toch met een stukje vlees probiotica gegeven
en de andere dag was het over
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#559126
De ontlasting van Bas is sinds gisteren weer bijna oke, dus al met al een week mee onder de pannen geweest.
Door Truus
#559207
Ivonne schreef: De ontlasting van Bas is sinds gisteren weer bijna oke, dus al met al een week mee onder de pannen geweest.
Jee dat is lang :-\, gelukkig is het weer over, arme Bas arme jij :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door