Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door reno
#556162
We hebben altijd gedacht dat Reno uitsluitend een voedselallergie had, maar ik begin te twijfelen.
Sinds een paar weken lijken zijn klachten weer wat terug te keren. Niet zo heftig als geweest, maar toch.
De plekjes op zijn voorpootjes worden weer roder en schilveriger, zijn achterpoten worden weer rood tussen de teentjes. Oogjes zijn weer wat vuiler.
Zou Reno misschien hooikoorts kunnen hebben? Vorige keer begonnen de klachten ook rond deze tijd.

Wat is er aan homeopatische middelen voor hem te krijgen, want neem aan dat ik hem niet mijn pilletjes mag geven.
Door Lizzy
#556670
Ik weet niet welke pillen jij hebt?

Overigens vind ik Holergie van Steigerwald ook goed werken.
Door reno
#557294
Jolly schreef: Pollen veterinair , volgens mij van de groene os.
Ik kon ze niet vinden op de site van de groene os. Ik wil graag wat bestellen, maar waar?
Door reno
#557596
Inmiddels gevonden op de paardendrogist.
Ik heb die pollen veterinair en de drainage compositum besteld. Dat laatste kan ik ook voor mijn Fries gebruiken. Ik heb haar nu 2 weken. Ik heb haar bij kennissen gereden en vond haar al leuk, maar ze was verkocht naar het midden van het land. Binnen een paar dagen is ze teruggekomen, want ze ging daar schuren, terwijl ze dat nog nooit bij ons in Friesland had gedaan. Ik heb haar toen gekocht, vond het niet zo'n probleem. De plekken zijn nu dicht en er piepen al weer wat haartjes uit het plek, maar misschien kan het ondersteunen.
Laatst gewijzigd door reno op vr 26 mei 2006, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door