Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boefke
#555696
Geeft iemand wel eens rauwe pezen? Op gedroogde/gerookte pezen kauwt mijn hond vrij lang, maar zou hij ook lang bezig zijn met een rauwe pees, of slikt hij die zo in? Ik zoek iets geschikts recreatiefs, wat niet hap slik weg is en ook niet gevaarlijk (zoals gerookt bot ofzo). Pezen kan ik wel aankomen, maar ik kan ze niet zelf roken/drogen. Vandaar.
Door Happy Tail
#555712
als je echt iets recreatiefs zoekt heb je aan een kong gedacht? kun je volstoppen met heerlijkheden en deze kun je namelijk ook veilig geven als je wegbent.
Door Boefke
#555938
Hier bevalt het vulbare speelgoed helaas niet goed. Boef wordt er heel druk, haast gefrustreerd van, en ik moet hem constant in de gaten houden.
Door Sella
#556292
Boefke schreef: Hier bevalt het vulbare speelgoed helaas niet goed. Boef wordt er heel druk, haast gefrustreerd van, en ik moet hem constant in de gaten houden.
Die ervaring heb ik ook met de kong erg gefrustreerd en druk.
Door Jolly
#556298
Hier had ik ooit zo'n bal met gaatje erin, waar brokkies uit kwamen. 10 minuten en ding was stuk.
Toen zwarte mega dure ( maar volgens de diverse winkels echt zowat onverwoestbare) kong gekocht.
15 minuten toen was die dus ook kapot en in zeker 5 stukken gebeten.

God wat was ik blij dat ik eerst die dingen had uitgetest terwijl ik er nog wel was.
Door Boefke
#556631
tieneke schreef: Is een lekker vers bot geen optie?
Bedoel je een lamspoot ofzo? Krijgt hij dan niet te veel kalk binnen?

Het moet een relatief 'schoon' iets zijn, wat hij binnen kan kluiven zonder dat ik daarna de hele vloer moet dweilen (Boef sleurt alles van hot naar her) en wat ik dus ook bij anderen thuis kan geven. Ik gaf van die gerookte bullepezen, maar ik vind ze ontzettend duur en ze stinken ook behoorlijk. Ik heb er zelf geen last meer van, maar gezelschap waardeert het niet altijd ;D En ik vind het voor Boeffie niet zo leuk dat hij maar wat ligt te niksen bij bezoek of op bezoek.
Ik koop wel eerst wat pees en kijk wat hij ermee doet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door