Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ike
#546893
Ben op zoek naar info over bach-bloesem remedy of nadere alternatieven voor Ike z'n hypersexualiteit, heb hop geprobeerd en prodier geslachtsdrift, heeft iemand nog tips?
Door Lizzy
#547530
Ik vrees dat ik niks weet... Eventueel misschien Rust Compositum van de Groene Os?
Door Ike
#547950
Lizzy schreef: Ik vrees dat ik niks weet... Eventueel misschien Rust Compositum van de Groene Os?
Thanks Lizzy, dit kan ik in ieder geval proberen, heb nl toevallig nog een halve pot staan (heb ik gebruikt met oud en nieuw) ;)
Door slems
#548636
Hoi,

Bach bloesem werkt op emotie en karakter en dus niet op een specifieke kwaal of in dit geval op hyperseksualiteit. Dan zou ik homeopatisch proberen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor van mensen wel dat ze goede resultaten hebben met agnus castus. Maar wel voorzichtig doseren, sommige dieren worden er heel suf van.

Groetjes,
Sandra, Laila & Bandhu
Door Magic Wave
#553418
Bach bloesems daar kan ik wel wat over vertellen ik werk met bach bloesems.
Ik zou als ik jouw was white chestnut uitproberen dat helpt ook aan gedachten die steeds terug keren.
En in dit geval kan dat helpen.Ik denk dat je ook even moet opletten in welke vorm die hyperseksualiteit vertoont.(in dominante vorm of anders)
ik hoop dat ik je zo een beetje op weg heb kunnen helpen.Mijn hond doet het ook goed op Bach bloesem zij gebruikt het voor het alleen zijn.groetjes Annemarie ;)
Door Ike
#555487
Magic Wave schreef: Bach bloesems daar kan ik wel wat over vertellen ik werk met bach bloesems.
Ik zou als ik jouw was white chestnut uitproberen dat helpt ook aan gedachten die steeds terug keren.
En in dit geval kan dat helpen.Ik denk dat je ook even moet opletten in welke vorm die hyperseksualiteit vertoont.(in dominante vorm of anders)
ik hoop dat ik je zo een beetje op weg heb kunnen helpen.Mijn hond doet het ook goed op Bach bloesem zij gebruikt het voor het alleen zijn.groetjes Annemarie ;)
Je hebt een pb(persoonlijk bericht)! ;)
Door Jojo
#557345
Ike schreef: Je hebt een pb(persoonlijk bericht)! ;)
En nog een van mij ::) ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door